Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det har ikke noe med å være mamma å gjøre, det har noe med å være skrudd å gjøre.

Det kommer til å bli født tusenvis av unger den datoen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å fått et barn på den dagen. Men så tror jeg på Guds Ord også. Vet at det blr født mange barn hver dag, men det er noe med akkurat 666. Hadde nok sett etter tegn hvis jeg fikk et barn den datoen, ja.

Skrevet

Hallo... det er en DATO. Den er menneskeskapt! Kineserene har et helt annet tall for den dagen, samme hadde f.eks aztekerne. Dessuten blir det 6/6 2006 eller 6/6 06, ikke 6/6/6. Kanskje i år 6000 ;)

Gjest Gjest
Skrevet

I utgangspunktet vil jeg si at det er bare tull, men jeg hadde vært litt ekstra oppmerksom dersom jeg fikk barn kl. 06:06:06 den 06/06-06. Blir litt for mye av det gode... :-)

Skrevet

hadde ikke tenkt over det en gang jeg da...

hva folk innbiller seg!

:ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
I utgangspunktet vil jeg si at det er bare tull, men jeg hadde vært litt ekstra oppmerksom dersom jeg fikk barn kl. 06:06:06 den 06/06-06. Blir litt for mye av det gode... :-)

Eller for mye av det onde ;)

Men vi skal ikke se bort fra at noen forskrudde mennesker kommer til å lage en kult rundt et barn født 6.6.06 og hylle det stakkars barnet som Antikrist....

Skrevet

for ikke å snakke om at verden skulle gå under 9.9.99... og da den ikke gjorde det, blei det år 2000 da jorda skulle gå under. skjedde ikke da heller gitt...

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Folk tror alt for mye tullete og rart.. Stakkars unge, sier bare jeg. Tenk om han/hun faktisk blir fødd i morgen, og får en hysterisk mor som tror det er Lucifer 2...

Hadde jeg vært en av vennene hennes, hadde jeg i så fall kontaktet barnevernet med en saftig bekymringsmelding.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde ikke likt å fått et barn på den dagen. Men så tror jeg på Guds Ord også. Vet at det blr født mange barn hver dag, men det er noe med akkurat 666. Hadde nok sett etter tegn hvis jeg fikk et barn den datoen, ja.

Hvor lang tid hadde du brukt på å se etter tegn på at ungen din er anti-krist? 20-30 år, kanskje?

Det finnes forøvrig en anti-krist-test man kan få kjøpt på apoteket, som virker omtrent som en graviditetstest, blir svart om det er anti-krist, og hvit om barnet er av Guds flokk. Anbefales!

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, det var da voldsomt. Stakkars barn, tenk å ha slike foreldre.

Kanskje bedre i Religionsforumet dette?

Gjest Gjest
Skrevet

06.06.06. var jo for 100 år siden også, for 200 år siden osv...går nok bra igjen tenker jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes forøvrig en anti-krist-test man kan få kjøpt på apoteket, som virker omtrent som en graviditetstest, blir svart om det er anti-krist, og hvit om barnet er av Guds flokk. Anbefales!

:ler::ler::ler:

Enkelte damer ser for mye på skrekkfilm. Og var nok kanskje ikke av de skarpeste knivene i skuffen. Ille at barn skal vokse opp med så fordummende mødre.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler:  :ler:  :ler:

Enkelte damer ser for mye på skrekkfilm. Og var nok kanskje ikke av de skarpeste knivene i skuffen. Ille at barn skal vokse opp med så fordummende mødre.

Eller fedre..... hehe skriver i hvert fall under på denne jeg da.

Skrevet

Vel. Jeg ville ikke født i dag.

Men det er ikke fordi JEG er redd for å få "anti-krist". Det er vel heller frykten for at barnet skal tro det ER "anti-krist" i fremtiden :ler:

Skrevet (endret)

Enkelte har nok sett LITT for mye på skrekkfilm ja.... :overrasket:

Står vel muligens noe om denne datoen i bibelen, men da må man jo finne frem den kalenderen de som skrev bibelen brukte da... og det er IKKE den vi bruker i dag...dessuten er bibelen menneskeskapt og oversettere og skrivere dengang som da var vel ikke ufeilbarlige?? :)

Vil forresten dette bety at de som bor/ kjører langs riksvei 666 (fra Batnfjorden i Møre og Romsdal og innover) er evig fordømte? ;)

Endret av Festus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...