Gjest bonita26 Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Jeg og min samboer skal 2 uker til Rhodos by i sommer, noen som har vært der og har noen anbefalinger og komme med?? Noe vi bør få med oss eller ikke....
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Rhodos By er fint for parferie uten barn, da strendene ikke er spesielt barnevennlige. Det er en gamleby der, som jeg ikke helt har sansen for. Derimot har jeg ganske stor sans for bargata og norske baren Romantika. Hils til Yannis!
miss77 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Må innrømme at jeg ikke var på "oppdagelsesferie" da jeg var der, men fikk da med meg noe. Gamlebyen er fin og bør sees. Leide også båt sammen med 5 andre. Tror det kosta ca. 200,- per pers, og vi var da ute i 6 timer. Prisen inkluderte også lunsj, vin og øl. Var en kjempeflott tur. Dykka, badet og koste oss. Anbefales med andre ord på det sterkeste. Ellers så har de veldig god mat på en restaurant jeg selvsagt ikke husker navnet på...... Den ligger rett over veien for de to norske pubene, og den ene kelneren snakker flytende norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå