Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hvilke utesteder er bra i Tromsø? Hvor er det folk i andersgruppen 20-30?
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Her finner du nok noe. Tromsø er en vakker by!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 jo, men det er en offisiell side, jeg var ute etter litt inside
Twinkle Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Hvilke typer plasser liker du? Pub, cafeer, discotek? Eller vil du bare vite hvor det generelt går folk i den gruppen?
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Hvilke typer plasser liker du? Pub, cafeer, discotek? Eller vil du bare vite hvor det generelt går folk i den gruppen? ← Var litt sondering, men vi har løst det, blir på et sted det allerede var booket noe. Takk likevel
Gjest Kardemomme Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Om du skulle få lyst på pizza, så bare mÅ du stikke innom Yonas!!! Verdens beste taco-pizza
Gjest -eline- Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Om du skulle få lyst på pizza, så bare mÅ du stikke innom Yonas!!! Verdens beste taco-pizza ← ÅH! Tacopizza på Yonas! Leeeenge siden sist jeg var i Tromsø nå ja... Pizza på Yonas og burger på Blå Rock... Jeg må stikke innom Tromsø neste gang jeg er nordpå ja!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg rekker vel en lunsjbit, så da skal jeg huske på dette stedet Takk for tipset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå