Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maren
Skrevet

Var det noen andre her som så programmet med Madonna igår?

Jeg må si at jeg ble helt imponert av henne. For en flott kvinne - 2-barnsmamma på 48 år - hun så ikke ut til å være en dag over 30. Og for en energi :klappe:

Ble også imponert av at hun virket å være sånn et varmt og godt menneske ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enig! Hun holder seg samtidig så godt "nede på jorda." Hun virket helt utrolig. Skjønn dame!

Skrevet

Madonna er og har alltid vært en fantastisk artist!

Skulle veldig gjern vært på konsert med henne.

Skrevet

En utrolig dame, menneske og artist! :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Enig i alt som er skrevet om henne over her. Og Sjura; jeg kan anbefale å dra på konsert m Madonna på det varmeste. Showene hennes er helt utrolig bra! Var på en konsert i Paris i 2004, og skal igjen i år i Amsterdam! :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Hun er flink og holder seg sprek, men noen bør gi den dama noen klær. Jeg syns hun ser eldre ut etter at hun dro på seg den trikoten.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Datteren hennes Lourdes må være blant de vakreste barn i verden. Nydelig liten pike.

Gjest Gjest
Skrevet
Hun er flink og holder seg sprek, men noen bør gi den dama noen klær. Jeg syns hun ser eldre ut etter at hun dro på seg den trikoten.

Siren - da kan du ikke ha sett lørdagens program. Damen så faktisk helt utrolig sprek og ung ut :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hun er virkelig en fascinerende dame, ingen tvil om det.

Jeg er imponert over det engasjementet hun viser, hvor levende hun er.

Og så er jeg bare litt misunnelig på den kroppen

Skrevet
Var det noen andre her som så programmet med Madonna igår?

Jeg må si at jeg ble helt imponert av henne. For en flott kvinne - 2-barnsmamma på 48 år - hun så ikke ut til å være en dag over 30. Og for en energi  :klappe:

Ble også imponert av at hun virket å være sånn et varmt og godt menneske ...

Enig! :)

Gjest Thalassa
Skrevet

jeg fikk bare sett de siste 20 minuttene :frustrert: men det jeg så var bra! noen som vet om det går ann å få tak i den/laste ned dokumentaren noe sted? bare pm meg hvis noen vet.

Skrevet

Har alltid vært fan av Madonna - og synes programmet var veldig bra! :) Imponerende dame, det må jeg si! Og skulle gjerne vært på konsert.... :danse:

Skrevet

Hun er en inspirasjon. Satt igjen etterpå med mange tanker etter det programmet. Fremførelsen av American Life var veldig sterk. Utrolig bra!

Gjest Miloine
Skrevet
Har alltid vært fan av Madonna - og synes programmet var veldig bra! :)  Imponerende dame, det må jeg si! Og skulle gjerne vært på konsert.... :danse:

Jeg også! Bra program og dama er råflott på mange måter!

Skrevet

Kjempeimponert. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å se dokumentaren. Er litt smålei Madonna for tiden, synes ikke lenger hun lager like god musikk... Men, er nå veldig glad for at jeg så filmen. Mange kloke ord. Noe har skjedd siden "In bed with Madonna" kan man vel trygt si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...