Gjest Maren Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Var det noen andre her som så programmet med Madonna igår? Jeg må si at jeg ble helt imponert av henne. For en flott kvinne - 2-barnsmamma på 48 år - hun så ikke ut til å være en dag over 30. Og for en energi Ble også imponert av at hun virket å være sånn et varmt og godt menneske ...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Enig! Hun holder seg samtidig så godt "nede på jorda." Hun virket helt utrolig. Skjønn dame!
Sjura Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Madonna er og har alltid vært en fantastisk artist! Skulle veldig gjern vært på konsert med henne.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Enig i alt som er skrevet om henne over her. Og Sjura; jeg kan anbefale å dra på konsert m Madonna på det varmeste. Showene hennes er helt utrolig bra! Var på en konsert i Paris i 2004, og skal igjen i år i Amsterdam!
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Hun er flink og holder seg sprek, men noen bør gi den dama noen klær. Jeg syns hun ser eldre ut etter at hun dro på seg den trikoten.
Gjest Very Victoria Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Datteren hennes Lourdes må være blant de vakreste barn i verden. Nydelig liten pike.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Hun er flink og holder seg sprek, men noen bør gi den dama noen klær. Jeg syns hun ser eldre ut etter at hun dro på seg den trikoten. ← Siren - da kan du ikke ha sett lørdagens program. Damen så faktisk helt utrolig sprek og ung ut
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Hun er virkelig en fascinerende dame, ingen tvil om det. Jeg er imponert over det engasjementet hun viser, hvor levende hun er. Og så er jeg bare litt misunnelig på den kroppen
Smurfa Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Var det noen andre her som så programmet med Madonna igår? Jeg må si at jeg ble helt imponert av henne. For en flott kvinne - 2-barnsmamma på 48 år - hun så ikke ut til å være en dag over 30. Og for en energi Ble også imponert av at hun virket å være sånn et varmt og godt menneske ... ← Enig!
Gjest Thalassa Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 jeg fikk bare sett de siste 20 minuttene men det jeg så var bra! noen som vet om det går ann å få tak i den/laste ned dokumentaren noe sted? bare pm meg hvis noen vet.
Ottine Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Har alltid vært fan av Madonna - og synes programmet var veldig bra! Imponerende dame, det må jeg si! Og skulle gjerne vært på konsert....
Amber Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Hun er en inspirasjon. Satt igjen etterpå med mange tanker etter det programmet. Fremførelsen av American Life var veldig sterk. Utrolig bra!
Gjest Miloine Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Har alltid vært fan av Madonna - og synes programmet var veldig bra! Imponerende dame, det må jeg si! Og skulle gjerne vært på konsert.... ← Jeg også! Bra program og dama er råflott på mange måter!
Prinsesse på erten Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Kjempeimponert. Hadde egentlig bestemt meg for ikke å se dokumentaren. Er litt smålei Madonna for tiden, synes ikke lenger hun lager like god musikk... Men, er nå veldig glad for at jeg så filmen. Mange kloke ord. Noe har skjedd siden "In bed with Madonna" kan man vel trygt si!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #16 Skrevet 12. juni 2006 I'm going to tell you a secret dokumentaren blir sluppet 20. juni, den kan bestilles på forhånd her: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...6925381-3154049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå