Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Vet dere om dette merket kan kjøpes i Norge? Ønsker en krem som ikke føles som en maske når man har den på og gir meg litt blank finisk, ikke velig blank , men ikke matt. Litt sånn gyllen glans Noen av dere som vet om noen merker er sånn???
Gjest a. Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Stila kan ikke lenger kjøpes i Norge - de hadde en stand på Steen&Strøm i et par års tid, helt til Stila trakk seg ut av hele Skandinavia. Du kan altså ikke få tak i det i Sverige eller Danmark heller, dessverre. De har en illuminating foundation som inneholder bittesmå partikler som reflekterer lyset. Jeg bruker ikke foundation så jeg kan ikke si noe om hvordan den er, men jeg har hørt at mange liker den.
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Takk for svar. Jeg skal til usa i sommer, vet du om de kanskje selger den der?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Color Clone fra Helena Rubinstein er noe slikt som du beskriver.
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Hei! bHvor får du kjøpt dette og hva er prisen? Ønsker helst ikke å kjøpe produkter som koster "all verdens"
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Color Clone fra Helena Rubinstein er noe slikt som du beskriver. ← Kan kjøpes på Estetique, og koster i overkant av 300 kroner. Men er utrolig drøy.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Eller så kan du teste ut fargen på estetique og kjøpe den på Strawberrynet.com. Mye billigere!
Gjest Very Victoria Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Jeg kjøper Stila via Strawberrynet. Ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Men de selger vel bare mascara fra stila på SN..
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Ja jeg har lett etter stila på SN, men bare mascara der....
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Sub'limine fra Givenchy er verdt å prøve ut. Den er lett, ganske transparent og ikke mattende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå