Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg holder seriøst på å bli gal!! Huden min blir verre og verre. Den blir veldig fet rett etter jeg har dusjet. Jeg renser huden og tar på krem, men ikke lenge etter er den fet og glinsende. Jeg har masse (dyre) hudprodukter for fet hud og jeg renser huden hver kveld, men likevel blir det bare verre og verre. Har også fått masse talg kuler som jeg synes er lite pent. Jeg har prøvd i flere år nå og leste på nettet at kanskje noe som heter Differin (tror det het det) skal ta mye av talget vekk... Noen som har prøvd Differin eller har noen tips til meg? Endret 5. juni 2006 av Miss_alexandria
Dru Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Et lite tips kan være å gå over til produkter for tørr hud, og ikke fet. Huden produserer olje av en grunn.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 har slitt med det samme selv. til slutt oppsøkte jeg hudlege og fikk differin og dalacin. etter bare 2-3 uker var alt borte, og jeg var lykkelig. men så kom alt sakte men sikkert tilbake igjen. er litt usikker på om årsaken var en operasjon jeg var gjennom, slik at huden reagerte. men jeg smurte og smurte i ukesvis og ingen bedring. uansett, jeg slutta da med kremene, og bestemte meg for at denne dritten må jeg bare leve med. er ofte hormonell så.... men nå er jeg blitt ganske bra! har begynt med decleor rense gel og kanebo sensai silk light ansiktskrem. kan godt leve med 10 små kviser, enn 150. lykke til!
Gjest a. Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Jeg ville definitivt gått til profesjonell hudpleier og fått hjelp og tips.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Jeg ville definitivt gått til profesjonell hudpleier og fått hjelp og tips. ← gjest over her. det gjorde jeg også; kjøpte full pakke fra decleor. ingen effekt. en annen gang rens fra MD, som funket fint, og krem fra matis, ingen effekt. ikke alltid det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå