Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Kan noen hjelpe meg med hvordan gå 3 kg ned på 3 uker. Jeg må inn i sommergarderoben- huff! Noen har anbefalt meg å bruke elektroder hos et spafirma. Noen som har erfaring med dette? De sa at man i løpet av 10 behandlinger ville gå ned 2 størrelser. Det høres jo utrulig ut! Noen som har erfaring?
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Det har jeg ikke hørt om. Kjenner flere som har tatt seg en milkshakekur i det siste.. Nutrilett har også en sånn "startspakke" for 5 dager med litt forskjellige "måltider". Ellers prøver jeg å følge Grethe Roedes prinsipper, men der går man ned 1/2 kg i uka.
SW20 Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Høres det for godt ut til å være sant så er det gjerne det Skal du ned i vekt må du forbrenne flere kalorier enn du inntar. På 3 uker kan du forvente å gå ned 3 - 4,5 kilo, evt. mer om du er villig til å tape litt muskelmasse også. Sett opp en spiseplan med hvor mange kalorier du kan tillate deg pr dag og hvor mange av disse som skal komme fra karbohydrater, proteiner og fett. Drikk masse vann! Ikke kutt ut fett totalt, kroppen trenger det. Men spis fettfattig kost og tilfør heller kroppen litt sunt fett i form av tran, usaltede nøtter osv. Tren hver dag, en kombinasjon av middels intensitet kondisjon samt litt vekter. Gerilja eller intervalltrening er veldig effektivt. Gå en rask tur (ca 45 min) før frokost, det setter fart på forbrenningen. Lykke til!
Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 (endret) tren styrketrening annen hver dag + kondis trening, som du gjerne kan ta hver dag, men det er greit å la kroppen hvile litt også. spis knekkebrød istedet for brød, der sparer du masse kalorier, samtidig som du venner kroppen med å spise mindre ved hvert måltid. Og husk, spis ofte, men lite. Masse grønnsaker og vann eller light saft. Spis når du er sulten, men ikke spis mer når du er mett, drikk et glass vann/saft til hvert måltid, gjerne et før også. Begynner du å skjesse på godt eller noe å spise utenom måltider hølj et stort glass vann eller spis et knekkebrød med syltetøy. grove knekkebrød ja.. Endret 4. juni 2006 av Thalassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå