Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Hvor lenge varer fotball-vm? Jeg gruer meg til hele greien. Min mann kommer til å sitte pal foran tv'en og se alt!
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 -og første kamp er 9. juni Her blir det også tre kamper om dagen en stund, min mann har fått grønt lys til å se absolutt alle kampene, han skal sogar se finalen den første kvelden vi reiser bort sammen i ferien
Sjura Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Vm er gøy. Enten du liker det eller ikke. Dra ut på kafe med venninne og klag over vm, shoppekvoten blir kanskje litt større? Prøv å se en kamp med flere venner. Både nerder og uvitende. Det er kjempegøy. If you can't beat them, join them...
Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 9 Juni til 9 Juli....Det er jo ingenting som er bedre en VM
Aster Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Jeg kommer da til å se noen kamper tipper jeg! D det var EM sist så jeg flere kamper enn mannen min tror jeg ! Finalekampen ser vi sammen på hotelrommet første kvelden i ferien .
Saeria Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 VM varer en måned ja. Det skulle i grunnen bare mangle at min fotballfrelste samboer skulle få se kampene. Dette er en event som han har gleda seg til lenge, og jeg som ikke liker fotball kan finne andre ting å ta meg til. Ny TV er til og med kjøpt i anledning mesterskapet.
brumma* Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Æsj, jeg misliker fotball... Heldigvis er ikke kjæresten min så interessert heller, men de sender jo kun fotball i en måned!! *sukk*
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Æsj, jeg misliker fotball... Heldigvis er ikke kjæresten min så interessert heller, men de sender jo kun fotball i en måned!! *sukk* ← Det er en sannhet med visse modifikasjoner, faktisk. Er det ikke VM så er det EM, eller Primiera divisione, eller champions league, eller den engelske serien, eller den norske tippeligaen, eller den norske serien..... Det er ALLTID fotball på tv.
brumma* Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det er en sannhet med visse modifikasjoner, faktisk. Er det ikke VM så er det EM, eller Primiera divisione, eller champions league, eller den engelske serien, eller den norske tippeligaen, eller den norske serien..... Det er ALLTID fotball på tv. ← I know... :icon_mad: Formulerte meg bare litt kronglete. Mente det ikke som at det bare var én måned, men at det var bare fotball hele måneden. Endret 5. juni 2006 av brumma*
Impala Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er så glad for at min mann ikke er interessert i fotball, for det er ikke jeg heller.
Gjest |H| Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Egentlig bryr jeg meg ikke hva som går på TV, for jeg ser ikke så mye på det uansett. sitter nok mer her tenker jeg Men en kamp eller to komme jeg kanskje til å se på... Forhåpentligvis blir det fint vær i sommer, så man kan være ute!
Angelheart Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Heldigvis er mannen min og jeg akkurat like (lite) interessert i fotball, så dette skal gå greit. Skal nok se en kamp eller to. Har funnet ut at dersom jeg finner meg en favoritt (helst et eller annet "underdog-lag") og "later" som om disse er mitt lag, så blir VM/EM osv mye mer spennende. Sist EM ble veldig artig slikt sett, da valgte jeg meg Hellas som favoritt i forkant, og jammen gikk de ikke avsted og vant hele greia! Dessuten kan det være artig å se en Brasil-kamp, da. Det eneste jeg ser som negativt med VM er at alle andre faste programmer utgår.......... Men selvsagt blir det nå strålende sol i en måned, så da begrenser TV-tittingen seg av seg selv
yvoesp Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Hvor lenge varer fotball-vm? Jeg gruer meg til hele greien. Min mann kommer til å sitte pal foran tv'en og se alt! ← Så flott at jeg ikke er alene om den tanken
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Her i huset skal det iallefall sees alle sekstifire kampene............. Men jeg har lovet amnesti, hvis vaskerommet er ferdig før fotballVM er ferdig. Så da er det bare å se om han holder sin del av avtalen.......
Frank Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 jeg tror jeg gleder meg... Ikke så mye pes nå som Norge ikke har kvalifisert seg! Ummmm.... jeg gløtta litt på TV2 sporten i går. Det jeg så av fotballbein....
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Ingen vits i å sitte en hel mnd og irritere seg over gubben som ser fotball har jeg funnet ut. Så jeg kommer nok til å rømme huset og finne på en del andre ting så kan han sitte der med fotballen sin.
pusla Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 Her er det nok jeg som vil se en og annen kamp, mens kjæresten himler med øynene. Men en måned blir litt mye selv for meg, derfor skal jeg forsøke å henge meg på når sluttspillet starter eller noe. Jeg må se Brasilkampene også plukker jeg meg nok et favorittlag, det gjør det enda morsommere.
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 7. juni 2006 #20 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skal garantert se alle Brasil-kampene, ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå