Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey :)

Jeg har to rouges som begge har litt skimmer i seg. Jeg synes det er litt 2 much når det gjelder hverdagssminke. En enkel, naturlig skimmerfri rouge på markedet? :)

*klem*

Endret av *Dolly*
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey  :)

Jeg har to rouges som begge har litt skimmer i seg. Jeg synes det er litt 2 much når det gjelder hverdagssminke. En enkel, naturlig skimmerfri rouge på markedet? :)

*klem*

MAC har mange fine blusher uten skimmer, og de kommer jo snart til Norge. Min favoritt gjennom mange år er fargen Angel, men den tror jeg nok har gått ut. Sjekk eBay for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Jeg liker Maybelline Expert Wear Blush jeg.

Skrevet

Sukk, kjipt at alt er stengt idag. :sur:

Dior synes jeg har litt skimmer i seg. :tristbla: Har ikke sjekket TBS sine enda. :)

*kos*

Gjest Gjest
Skrevet
MAC har mange fine blusher uten skimmer, og de kommer jo snart til Norge. Min favoritt gjennom mange år er fargen Angel, men den tror jeg nok har gått ut. Sjekk eBay for sikkerhetsskyld.

Beklager avsporingen, men kommer MAC til Norge?

Når? Hvor?

:hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet
Beklager avsporingen, men kommer MAC til Norge?

Når? Hvor?

:hoppe:

MAC skal komme til Esthetique på Glasmagasinet i Oslo i løpet av sommeren. (juni?) Gleder meg som et lite barn! :) Håper det går an å ringe inn bestilling for de av oss som ikke bor i Oslo.

Skrevet
MAC skal komme til Esthetique på Glasmagasinet i Oslo i løpet av sommeren. (juni?) Gleder meg som et lite barn!  :)  Håper det går an å ringe inn bestilling for de av oss som ikke bor i Oslo.

WOW, håper det kommer til Bergen etterhvert!! :ler:

Skrevet

Lumene har en rouge som det ikke er skimmer i.

Gjest Gjesta
Skrevet

Maybelline Expertwear i fargen Rosewood er en nydelig gammelrosa tone, og helt matt. Ellers vil jeg også anbefale Body Shop og MAC.

Gjest Gjest
Skrevet
MAC skal komme til Esthetique på Glasmagasinet i Oslo i løpet av sommeren. (juni?) Gleder meg som et lite barn!  :)  Håper det går an å ringe inn bestilling for de av oss som ikke bor i Oslo.

Mac kommer i slutten av juli, ikke juni. Jeg ringte Esthetique på Glasmagasinet og spurte om det går an å bestille over telefon for oss som bor andre steder i landet, og det gikk helt fint, da sender de i oppkrav. Så det er gode nyheter for meg som bor langt oppi Troms! :sjarmor:

Angående rouge uten skimmer så har jeg et fra Dior som heter Contour, og et fra Make Up Store som heter Peach, som også er matt. Foretrekker det fra MUS.

Skrevet

MAC har en nydelig og naturlig matt en i fargen "Cheek".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...