Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen billige t-skjorter/topper? De skal brujes i et utdrinknigslag, og vi blir 10 stk. Vi er nok ganske forkjellige i størrelse, så en 10 pk blir litt vanskelig. Helst skulle det vært rosa, men andre farger går til nød. Har tenkt å skrive på dem med noe glitter e.l. så de må være uten skrift eller merker.

Jeg befinner meg i forresten i Oslo ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hennes og mauritz har tskjorter som koster ca 60 kr

Skrevet

Cubus har 2 for 99,-. (Mye bedre kvalitet enn de billige på H&M også, syns jeg!)

Skrevet

Hvis du går inn på H&M på nett så har de masse sommertopper satt ned til halv pris, tror de billeigste koster bare 20.

Min pakke kom 5 dager etter jeg bestilte.

Skrevet

kvaliteten er det ikke så farlig med akkurat.. det er bare for en dag;) Jeg vet at de har på hennes og mauritz o.l. men tenkte at jeg kunne være heldig å få tak i enda billigere. Lagersalg e.l. Det kan godt være helt vanlige t-skjorter.

Skrevet

Hva med å sjekke klesskapene til venner/søsken/samboer/foreldre osv? Mange har liggende gamle t-skjorter i hyller og skap. Det kan jo være at du finner nok gamle t-skjorter der? Eller om alle får i oppgave å finne en ensfarget hvit (eller hvilken som helst farge) t-skjorte - det er vel ikke helt umulig?

Eventuelt kan du stikke innom Fretex, loppemarked etc. Der er det i hvert fall mengder av klær (som du får til en meget billig penge).

Skrevet

Fretex i ullevålsveien har nye t-skjorter til en billig penge. Husker ikke helt prisen men billig var det i allefall.

Skrevet

Da skal jeg sjekke det:) Takk Liv

Gjest Gjest
Skrevet

Vero Moda og Only har jo billige topper og singletter i ulike farger, fra 49,- og oppover. HM har kanskje enda billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...