Sniglå Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Festløve hadde kvelerslange rundt halsen Er ikke det som kalles for boa-slange da? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Det var en kongepyton. ← Tok du ikke spøken?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 De spøkte med det i artikkelen, derfor antok jeg at trådstarter ikke gjorde det. Jeg ville selv valgt å kalle det "boa" i en sånn spøk, det er jo det man kaller fjærboaene. Ikke boaslange. Mulig jeg misforstod.
Sniglå Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2006 Er det ikke en slangetype som heter boaslange da? Jeg er ikke akkurat ekspert på slanger.. Det var uansett bare en utrolig tørr spøk.
Sniglå Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har fått tørr humor inn med morsmelka For eksempel så syns de hjemme at det er hysterisk morsom hvis noen har et navn som på en eller annen måte passet til yrket. (brannmann Svihus, for eksempel). Eller den gangen faren min fikk seg et slips med ei and på, som han synes var fryktelig tøft fordi det var litt anderledes. Bæhææ...
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Er det ikke en slangetype som heter boaslange da? Jeg er ikke akkurat ekspert på slanger.. Det var uansett bare en utrolig tørr spøk. ← Jovisst er det slangearter som går under betegnelsen boa.
Sniglå Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2006 Jovisst er det slangearter som går under betegnelsen boa. ← jaokei
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Nå har jeg sittet her for mange timer. Ha meg unnskyldt, makan til tørrpinn jeg kan være noen ganger
Sweet Marie Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Nå har jeg sittet her for mange timer. Ha meg unnskyldt, makan til tørrpinn jeg kan være noen ganger ← Herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå