Gjest Gjest_Dolla_* Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Tittelen sier vel det meste vil jeg tro. Hva er din favoritt lip-gloss? Lancome sin Juicy Tube og Dior sin Diorkiss står høyest i kurs hos meg
Gjest Narnia Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har de fleste populære merkene, men den beste synes jeg er Lancome Juicy Tube. Deilig konsistens og god lukt. Skikkelig kissable
Gjest Gjest_Dolla_* Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Har nylig kjøpt med Glam Shine MoonLight fra L'oreal, og må si jeg ble positivt overraske!! Den var helt herlig, så må vel i vei å skaffe meg flere farger også
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 MAC lipglass Chanel Glossimer Origins lipgloss Nars lipgloss - den i krukke Revlon Super Lustreous lipgloss
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Noen som har testet Bobbi Brown Creamy Color Gloss?
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Noen som har testet Bobbi Brown Creamy Color Gloss? ← Bobbi Brown sine glosser er generelt ganske sticky - men sitter bra. Absolutt ikke kissable, og har du langt hår bør du sette det opp de dagene du bruker denne - særlig om det er vind :-)
Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Jeg liker de fleste i fra Dior, men har også lagt min elsk på en i fra Guerlain.
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Bobbi Brown sine glosser er generelt ganske sticky - men sitter bra. Absolutt ikke kissable, og har du langt hår bør du sette det opp de dagene du bruker denne - særlig om det er vind :-) ← Okey! Takk a. for dine alltid så gode svar
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Okey! Takk a. for dine alltid så gode svar ← Jo værsågod - happy to help!
Gjest Mireya Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Biotherm Glossy Shine! Og Versace Wet Cream! Ikke så imponert over DiorKiss... Endret 4. juni 2006 av Mireya
brumma* Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har de fleste populære merkene, men den beste synes jeg er Lancome Juicy Tube. Deilig konsistens og god lukt. Skikkelig kissable ← Kissable? Ikke her i gården. Kjæresten min vil ikke kysse når jeg har den på, fordi han blir full av kliss. Skjønner egentlig det, for den er såå sticky! Men ser bra ut, det gjør den!
Little sister Skrevet 5. juni 2006 #19 Skrevet 5. juni 2006 Jeg elsker Juicy Tubes (spesielt fraise og berlingot), Dior kiss og Biotherm sin glozzy bronzer.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #20 Skrevet 5. juni 2006 Noen som har Chanel cristaille gloss? Vurderer å bestille meg den. Ser såflott ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå