Gå til innhold

Hva er din beste lip-gloss?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dolla_*
Skrevet

Tittelen sier vel det meste vil jeg tro. Hva er din favoritt lip-gloss? Lancome sin Juicy Tube og Dior sin Diorkiss står høyest i kurs hos meg :ironi:

Videoannonse
Annonse
Gjest Narnia
Skrevet

Jeg har de fleste populære merkene, men den beste synes jeg er Lancome Juicy Tube. Deilig konsistens og god lukt. Skikkelig kissable :ler:

Gjest Gjest_Dolla_*
Skrevet

Har nylig kjøpt med Glam Shine MoonLight fra L'oreal, og må si jeg ble positivt overraske!! Den var helt herlig, så må vel i vei å skaffe meg flere farger også :)

Skrevet

MAC lipglass

Chanel Glossimer

Origins lipgloss

Nars lipgloss - den i krukke

Revlon Super Lustreous lipgloss

Skrevet

YSL, Juicy tubes og Max Factor.

Skrevet

Juicy Tubes, spesielt nr. 15 Cerise

Gjest gjesta
Skrevet

Noen som har testet Bobbi Brown Creamy Color Gloss?

Skrevet
Noen som har testet Bobbi Brown Creamy Color Gloss?

Bobbi Brown sine glosser er generelt ganske sticky - men sitter bra. Absolutt ikke kissable, og har du langt hår bør du sette det opp de dagene du bruker denne - særlig om det er vind :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel Glossimer

MAC Lipglass

Juicy Tubes

Gjest Chantal
Skrevet

Jeg liker de fleste i fra Dior, men har også lagt min elsk på en i fra Guerlain. :kyss:

Skrevet

Her er det Mary Kay som er favoritten

Gjest gjesta
Skrevet
Bobbi Brown sine glosser er generelt ganske sticky - men sitter bra. Absolutt ikke kissable, og har du langt hår bør du sette det opp de dagene du bruker denne - særlig om det er vind :-)

Okey! Takk a. for dine alltid så gode svar :)

Skrevet
Okey! Takk a. for dine alltid så gode svar  :)

Jo værsågod - happy to help! :)

Gjest Mireya
Skrevet (endret)

Biotherm Glossy Shine!

Og Versace Wet Cream!

Ikke så imponert over DiorKiss...

Endret av Mireya
Skrevet
Jeg har de fleste populære merkene, men den beste synes jeg er Lancome Juicy Tube. Deilig konsistens og god lukt. Skikkelig kissable  :ler:

Kissable? Ikke her i gården. Kjæresten min vil ikke kysse når jeg har den på, fordi han blir full av kliss. Skjønner egentlig det, for den er såå sticky! Men ser bra ut, det gjør den! :)

Skrevet

Jeg elsker Juicy Tubes (spesielt fraise og berlingot), Dior kiss og Biotherm sin glozzy bronzer.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har Chanel cristaille gloss? Vurderer å bestille meg den. Ser såflott ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...