Morroklumpen Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 På V-bulletin forum er det mulig å gi et ryktepoeng og sende en liten komentar sammen med den på innlegg som er skrevet. Er det slik her?
Morroklumpen Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2006 (endret) hva er ryktepoeng? ← Poeng og prikker en får under/ved siden av nicket sitt etterhvert som en får poeng og komentarer. Jeg synes det er en veldig grei funksjon, for jeg synes det er så kjekt å kunne gi en tilbakemelding til dem jeg synes skriver gode innlegg. Endret 4. juni 2006 av Morroklumpen
Gjest Embla s Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 hva er ryktepoeng? ← Det lurer jeg på og. Umiddelbart (uten helt å vite hva det innebærer) syns jeg det høres tøysete, slitsomt og dilette ut. Hvorfor skulle det deles ut ryktepoeng?
Pasha Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Poeng og prikker en får under/ved siden av nicket sitt etterhvert som en får poeng og komentarer. Jeg synes det er en veldig grei funksjon, for jeg synes det er så kjekt å kunne gi en tilbakemelding til dem jeg synes skriver gode innlegg. ← hvis du vil gi tilbake mld til en bestem bruker er det jo bare å sende dem en pm..
Gjest Gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Det er veldig enkelt å gi en kommentar til et konkret innlegg vha ryktepoeng. Dersom du synes at noe er spesielt godt skrevet f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Høres utrolig slitsomt ut. Det er nok som det er her.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Kunne vært en grei ting det vel? Og for de som ikke vil gi poeng, så er det jo bare å la være. Hyggelig synes jeg, om man får positiv feedback på enkelte av innleggene sine i ny og ne.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Vi har det på et annet forum jeg er på, og det er veldig koselig. Men det ville kanskje blitt litt voldsomt på et så stort forum som kg? Jeg vet iikke, men det er veldig hyggelig.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Er det bare koselige rykter som godskrives? Eller gjelder alle former rykter? Ryktene florerer jo her på KG allerede, uten at noen har formalisert dem...
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Sant nok. Det finnes alt for mange rykter her fra før...hvem som egentlig er sammen med hvem, hvem som har dobbelt-profil her, hvilken gutt som egentlig er jente, osv. Kjipt å formalisere slikt vel?
Gjest Gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 Det har egentlig lite med rykter som sådann å gjøre. De som skriver gode innlegg får jo masse poeng, og da får man kanskje et god rykte via disse da. Men sånn jeg ser det så er ikke poengene det viktige, det er at det er en lavere terskel for å gi hverandre tilbakemeldinger på enkeltinnegg. Og som en annen sier her: Man er ikke nødt til å bruke ordningen.
Gjest d'Arc Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 Jeg ville bare blitt sur om jeg ikke fikk poeng
Viviwoom Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 hvis man synes at noen har skrevet noe skikkelig bra, så kan man jo bare si det i posten eller i en pm. F.eks sånn: "Nå synes jeg du sa noe skikkelig bra"
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #20 Skrevet 4. juni 2006 hvis man synes at noen har skrevet noe skikkelig bra, så kan man jo bare si det i posten eller i en pm. F.eks sånn: "Nå synes jeg du sa noe skikkelig bra" ← Joda, men som jeg forstår det så samler man opp synlige bevis på disse, som prikker eller annet under avatar eller noe sånt? Er jeg langt ute nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå