snøfnugg Skrevet 27. juni 2006 #21 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Derfor er den sånn...liker det jeg. men er ikke ferdig! Endret 27. juni 2006 av snøfnugg
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2006 #22 Skrevet 27. juni 2006 Enig med flere. Hvis det er mye tekst, så syns jeg det er best med noe lyst. Ikke nødvendigvis hvitt, men kanskje beige, beigerosa, lys gult. Men svart funka veldig bra med bildene (og jeg likte bildene dine veldig godt, loop). Det viktigste for meg er uansett at layouten ser noenlunde profesjonell ut. Vil heller ha en mørk, profesjonell side enn en lys og rotete side med masse skriveleifer. Og kontrast mellom tekst og bakgrunn er viktig - må være lett å lese.
loop Skrevet 28. juni 2006 #23 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det avhenger kanskje av hva du skal vise frem der. Selv har jeg svart bakgrunn og har fått mye positiv respons på det, men jeg har mest bilder og noe tekst. Ta gjerne titt og gi ditt synspunkt. Skal snart oppdatere og tar gjerne innspill. Klikk på linken under. ← Tusen takk du, og til snøfnugg og Frk Åberg også! Beklager de stive prisene, men jeg er nødt til å balansere det med etterspørselen, ellers går jeg tom for gode bilder og de trenger jeg for å kunne delta på utstillinger. Rekker ikke å lage nok bilder, i denne perioden av livet i alle fall. Viktigere for meg nå er derfor å formidle bildene, for på sikt å kunne satse mer, så derfor er også hjemmesidene viktige for meg. Lykke til med dine hjemmesider og takk igjen for responsen. Endret 28. juni 2006 av loop
Vela Skrevet 28. juni 2006 #24 Skrevet 28. juni 2006 Fargen har lite å si. Det betyr mer om siden er oversiktlig og ryddig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå