Gjest Ho ho ho Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Jeg satt akkurat og så på dette programmet. I dag var det Paris Hilton de snakket om. Hun ble plassert på en privatskole for vanskelige barn fordi hun gjorde så mange sprell. Da hun ville prøve å rømme fra denne skolen, ringte hun etter en limousin. :grine2: Blondie, altså.. :grine2: :grine2: :grine2:
Lilletrollet Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 For ei gås azz... ← Ikke fornærm gåsa da hehe
Viviwoom Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Hun er jo bare... *forsøke å finne ord* Er hun så innmari dum, eller bare later hun som? Altså, er det menneskelig mulig å være sååå dum???
SW20 Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Er hun så innmari dum, eller bare later hun som? Altså, er det menneskelig mulig å være sååå dum??? ← Tror hun er ganske genial iht. dette med markedsføring jeg! Et lite sprell som får sladrebladene til å sperre øynene opp, også soper hun inn penger. Andre folk som tjener penger på at de er "dumme/deilige" er f.eks Aylar, Pia Haraldsen, alle slags reality-kjendiser, osv. Når dere faktisk sitter og prater om folka her, så bidrar dere til økt oppmerksomhet rundt dem, og det tjener de indirekte penger på. Så nei, jeg tror ikke de er dumme. Jeg tror de er veldig bevisst på hvilken rolle de spiller og hva slags balansegang de må ha for å være interessant og tjene penger på å ikke gjøre så mye.
Malia Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Tror hun er ganske genial iht. dette med markedsføring jeg! Et lite sprell som får sladrebladene til å sperre øynene opp, også soper hun inn penger. ← Jepp! er det en stund siden vi så henne i pressen, hun var der jo HELE forbanna tida en periode.. men nå skal hun jo gi ut denne berømte singelen sin og jeg har observert at hun ble tilfeldigvis "catcha" med en joint i hånda mens hun kjørte bil og så SÅÅÅ overraska ut på fotografen.. (dustekjærring) blotta puppen på stranda når hun gjorde opptak til musikkvideoen og så kommer det sikkert masse andre idiotiske ting som: Paris spiser baguett!, paris viser tåneglen osv. bare vent å se.
Viviwoom Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 er nok ganske sikkert at de fleste gjør det for å få oppmerksomhet (selv om enkelte nok er sånn), men det er jo litt gøy å le av dem også, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå