Gå til innhold

Royal Canin vs Hills

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vurderer å bytt for til hunden min. Hun spiser nå Royal Canin. Vurderer å gå over til Hills. Noen som har erfaring med det foret? Har en boston terrier på snart to år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Fant hadde en periode hvor vi prøvde Hills, men det var ikke noe for ham. Det ble ekstremt mye avføring ut av det. (4-5 fylte bæsjeposer per tur) Men jeg har hørt så mange andre som er kjempefornøyd, det kommer an på bikkja. Fôr er så individuelt. Det kan jo hende det funker fint på din hund, det er jo ikke et dårlig fôr, det passet bare ikke for Fant. :)

Skrevet

Hunden min vil ikke spise Hills i det hele tatt. Jeg bruker et for som heter Unique. Det er veldig bra, iallefall, og har ikke alle de tilsetningsstoffene som man finner i flere andre merker. Forsøkte Royal Canin en periode, og det funket også helt greit. Men så er det jo ganske individuelt hva hundene foretrekker å spise og hva som passer best :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vår valp bruker Hill's valpefor for store hunder. Vi fikk med for fra oppdretter, og det er grunnen til at Hill's ble valgt.

Valpen spiser godt av maten, som hun får oppbløtet fire ganger om dagen. Hun har avføring tre ganger om dagen (morgen, lunsj, kvelds), og det er rimelig mye som kommer ut for å være en så liten valp. Vi vurderer å bytte for senere, men foreløpig er det helt greit.

Gjest gjest1
Skrevet

Mine tidligere hunder bæsjet mye av hills. Gikk over til eukanuba, og det funka fint på dem. men dette er individuellt fra hund til hund

Skrevet

Jeg kunne ikke bruke hills valpefor til min hund. Hun ble ikke til å være i hus med. Hund feis og feis og feis. Byttet til Precept valpefor og hunden feis og feis og feis. Byttet til Köbersvalpefor og hun sluttet. Kan ikke si at jeg husker om hunden bæsjet mye på noen av disse forene, men eimen ... den glemmer jeg aldri.

Brukte Precept voksenfor til hunden senere og det funket kjempe fint og ikke mye avføring. Hun ble nyresyk og må bruke Hills k/d nå. Nå er ikke det vanlig hillsfor akkurat, men jeg er MEGET godt fornøyd med hillsvarianten hun bruker i alle fall. Lite avføring, holder vekta fint, fin pels og ikke dårlig ånde.

Jeg vil anbefale precept om du skal bytte for. Det eller köbers.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg kunne ikke bruke hills valpefor til min hund. Hun ble ikke til å være i hus med. Hund feis og feis og feis.

Usj da! Vi har heldigvis ikke hatt det problemet her i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...