Gå til innhold

Frisør i Trondheim

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan.

Lurer bare på hvilken frisør dere andre trondhjemmere foretrekker.

Selv er jeg fan av H2, men liker ikke å sitte i utstillingsviduet dere. Skal bestille meg time i morgen, men vet ikke hvilken frisør.

Skal klippe og farge håret. Prisen er ikke viktig, men liker at det gjøres av noen som kan det!.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleide å gå til en som heter Kenneth på Nikita i Nordre... Han er veldig flink. Han er visst kreativ sjef, og styler på visninger i oslo innimellom og noe NM greier har han også drevet med.

Hvor han er NÅ og hvor jeg skal klippe meg NÅ - se det var det ingen som visste.

(Nikita i nordre gikk med i storbrannnen for en uke siden til dere uinnvidde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt å klippe meg til Grete på H2 i Thomas Angells gate. Hun er veldig flink. Nå bor ikke jeg i Trondheim for øyeblikket, så jeg vet ikke om hun er der enda, men hun var der i alle fall tidligere i høst når jeg var innom en tur.

suzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske dyrt, men ikke verre enn mange andre plasser. Betalte ca 5-600 sist jeg var der, men det var bare klipp, da jeg har naturlig hårfarge nå. Brukte å farge håret før der, og da tippet det tusenlappen (kan ha blitt dyrere nå...)

suzie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H2 skal visstnok være ganske dyr, men personlig merker jeg ikke forskjell på prisen hvor enn jeg er. H2 kan i alle fall jobben sin, og jeg vil påstå de er de beste frisørene i byen.

Jeg var på H2 på Byhaven forrige uke, klippet og farget håret, prisen ble på 1200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

En annen bra frisør i Trondheim er Schankes hårpleie. Den lå ved siden av H2, men (etter brannen...) er den blitt flyttet til Schulz gate, bak vår frue kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg må jo bare anbefale Vidar på OK Frisører på Solsiden. Han er kjempeflink!!! KOmmer med masse gode forslag, er flink til å se hva jeg kler, samtidig som han ser an mennesketypen. Han klipper faktisk alle damene/jentene i familien.... Og det betyr IKKE at han er traust og træg! Også er han vannvittig flink til å gi hodebunnsmassasje når han vasker håret mitt.... :) Drøm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det med å se an mennesketypen synes jeg er litt slitsomt. Jeg føler jeg må pynte meg og være veldig fresh når jeg går til frisør, kan ikke stikke dit på slutten av en slitsom dag. For da lager de en frisyre til deg for slitne ufikse mennesker...grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...