Lilletrollet Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Synes denne artikkelen her var veldig bra jeg! http://www.fub.no/utspring/artikler/hverdagen.shtml
Holly Hobbie Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Takk for link, sto mye fornuftig der. Naar det gjelder kvinners og menns forskjellige reaksjoner, saa tror jeg faktisk at det er litt omvendt hos oss. Han er den som snakker mest om at vi er "barnloese" (liker egentlig ikke helt uttrykket, proevere er mer optimistisk!) og sier aapent at han foeler det er saart i barnedaap, naar han ser smaa barn, gravide mager etc. Jeg holder nok ting mer for meg selv, og proever aa ikke snakke om det altfor mye. Den "tekniske" biten derimot snakker jeg ganske mye om og er opptatt av - ikke akkurat naa, siden vi venter paa videre utredning/behandling, men saann ellers. Naa proever vi aa la vaere aa koble selve til proeving, selv om vi er spesielt aktive foer/under el. Er saa redd for at min kjaere skal faa prestasjonsangst....
momo Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Veldig bra artikkel! Nå har jeg startet og leve livet igjen og. Før ville jeg ikke drikke, for tenk om jeg var gravid. Jeg gadd ikke og slanke meg, for jeg skulle jo bli gravid. Jeg kunne ikke melde meg inn på treningssenter for jeg skulle jo bli gravid. Nå fester jeg og drikker uavhengig av hvor vi er i syklusen. Jeg har gått ned 16 kg og i dag meldte jeg meg inn på et treningssenter. Og jeg tar ikke EL tester, jeg følger ikke nøye med på syklusen. Jeg måtte starte og leve livet fullt ut igjen, ellers hadde jeg blitt helt gal. Vi skal gjennom prøverør i september, så sefølgelig den måneden må man jo tenke på det og være forsiktig. Men før den tid, så slapper vi av og bare lever livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå