Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Noen som har prøvd disse? Likte at de er i "tube" også ser de delikate ut.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 http://www.sunsilk.com.au/our-products/deeply-brunette.asp Det er disse jeg tenker på hvis noen skulle lure..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har prøvd den gule for blondt hår. Det er faktisk det verste svineriet jeg har prøvd. Shampoen gikk i søpla, balsamen brukes nå til barbering av leggene. Kjøpte dem kun fordi de var på tilbud. Synes designet er kjipt, så det var ikke en påvirkende faktor.
Gjest Narnia Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har også prøvd den for blond hår og liker den kjempegodt. Mener bestemt håret mitt blir bittelitt blondere av den, har vel noe å gjøre med sitronekstrakt o.l. Synes den er en av de bedre man får kjøpt på vanlige butikker. Fint design også
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Den er ikke så verst, sammenliknet med andre butikkmerker. Men veldig udrøy. Håret må vaskes to ganger og og det kjennes ut som balsamen gir veldig lite.
Gjest Chantal Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Den er ikke så verst, sammenliknet med andre butikkmerker. Men veldig udrøy. Håret må vaskes to ganger og og det kjennes ut som balsamen gir veldig lite. ← Enig. Balsamen er altfor lett i konsistensen.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har den, bare for "rødhetter". Funka ikke på mitt hår i det hele tatt, ble bare fett og umulig å ha med å gjøre. Så nå står de på badehylla og samler støv.
Gjest Dallandra Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Fikk en prøve på brunette-varianten som jeg prøvde en dag her. Synes de hadde en behagelig og "ny" duft (litt mørkere enn det vanlige blomster-tuttifrutti-klisset). Kvaliteten utover det kan jeg ikke si jeg har gjort meg noen tanker om, ettersom jeg bare har prøvd den en gang. Men skal ikke se bort fra at jeg kommer til å kjøpe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå