Huldra:) Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Hva gjør dere i tiden før bryllupet for å se best mulig ut? Jeg skal fikse negler og føtter et par dager før. Ellers tenker jeg å begynne å rense huden 1-2 mnd før med vanlig rensevann og fuktighetskrem. Også prøver jeg å skrubbe overarmer og rygg en gang i uka. Håper å få litt sol på kroppen i løpet av sommeren. Lurer på hva mer... :klø:
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Sunnere kosthold begynte jeg med i vinter, og det har blant annet resultert i vektnedgang og finere hud. Noen dager før dagen skal jeg støpe negler, spraye meg brun i salong, fotpleie/pedikyr.
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Jeg bleker kaffitennene mine :grine2: , sparer negler som jeg skal selv lage fransk manikyr på. Har bestilt time hos frisør her i norge for å ta etterveksten min før jeg drar(har stripet lyst hår) Har gått på betakaroten vitaminer i ett år nå , så jeg trenger ikke mye sol på kroppen min før den tar til seg en flott brunfarge:) Skal selfølgelig nappe bryn og barbere bena dagen før;) :grine2:
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Bleker du tennene hjemme selv eller hos tannlege? Jeg har veldig lyst til å bleke tennene, men vet ikke om jeg tør.
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Hei! Jeg bleker tennene mine selv med en litt spesiell tannkrem. Denne får du kjøpt på HM. Jeg har friske tenner, men de har vært nokså brune. Man ser resultat med en gange nesten og jeg er kjempe fornøyd. Men det er viktig at du bruker denne regelmessig, for hvis du har et opphold så merker jeg at de begynner å bli brune igjen. Denne tannkremen virker mye bedre enn de vanlige "whitening" tannkremene synes jeg. De merket jeg ingenting av.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Drikk nok vann hver dag. Da blir huden penere og glattere.
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Hei! Jeg bleker tennene mine selv med en litt spesiell tannkrem. Denne får du kjøpt på HM. Jeg har friske tenner, men de har vært nokså brune. Man ser resultat med en gange nesten og jeg er kjempe fornøyd. Men det er viktig at du bruker denne regelmessig, for hvis du har et opphold så merker jeg at de begynner å bli brune igjen. Denne tannkremen virker mye bedre enn de vanlige "whitening" tannkremene synes jeg. De merket jeg ingenting av. ← Hmm... hva heter den tannkremen? Hørtes jo nesten for godt ut til å være sant.
Huldra:) Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2006 Hmm... hva heter den tannkremen? Hørtes jo nesten for godt ut til å være sant. ←
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Den heter "Rapid white", litt sånn grønn,blå tube. Jo mer grundig og lengre tid man bruker på tannpussen med denne tannkremen, jo hvitere blir de. Men det er ikke sånn " som å slå på en bryter" tar jo litt tid, men man ser resultatet rask synes jeg.
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Den heter "", litt sånn grønn,blå tube. Jo mer grundig og lengre tid man bruker på tannpussen med denne tannkremen, jo hvitere blir de. Men det er ikke sånn " som å slå på en bryter" tar jo litt tid, men man ser resultatet rask synes jeg. ← Så hvis jeg starter med denne på tirsdag, så kan jeg forvente å ha hvite tenner i bryllupet som står 17. juni?
Huldra:) Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2006 Den heter "Rapid white", litt sånn grønn,blå tube. Jo mer grundig og lengre tid man bruker på tannpussen med denne tannkremen, jo hvitere blir de. Men det er ikke sånn " som å slå på en bryter" tar jo litt tid, men man ser resultatet rask synes jeg. ← Er det sånn som sliter i hjel tennene eller? Hvor lang tid før bryllupet synes du jeg bør begynne med det? Og hva koseter en tube?
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Ja godt mulig at de ser mye hvitere ut:) På meg gjør det iallefall det. Puss tennene iallefall to ganger pr dag: grundig, men forsiktig. Tannkremen skal være skånsom mot tennene, men det er jo viktig at tennene dine er sunne og friske som med all tannbleking. Hvis du er redd for at det sliter(som ikke jeg har selv merket) så kan du jo bare bruke den nå i denne perioden og slutte med det etter bryllupet. Jeg bruker også vanlig whitening tanntråd for dette hjelper faktisk også godt:) tuben er ikke dyr(husker ikke prisen), men dyrere enn en 20 kroners tupe. Men til gjengeld funger den jo(synes jeg) og den er større enn en en vanlig tube:)
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Har trent jevnlig i et par års tid og spist sunnere og gått ned ca 13 kilo på grunn av det, i tillegg går jeg til og fra jobb hver eneste dag uansett vær (en halvtime hver vei). Drikker mye grønn og hvit te og sikkert litt for lite vann... Skrubber huden, bruker bodylotion som vanlig, sparer håret (som jeg impulsivt klipte Sienna Miller-kort i jula), sparer litt negler.. Bruker milde produkter i ansikt og til hår. Og tenker å bestille time hos tannlege for en liten rens og polering (ikke bleking), dyprens hos hudpleier nå snart ( i god tid før bryllupet 30. juni), og voksing av ben og bikinlinje (grøss) noen dager før. Oi, det hørtes mye ut. Det føles slett ikke så mye ut
Huldra:) Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2006 Har trent jevnlig i et par års tid og spist sunnere og gått ned ca 13 kilo på grunn av det, i tillegg går jeg til og fra jobb hver eneste dag uansett vær (en halvtime hver vei). ← Så flink du er
Netten Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Jeg begynte å trene og legge om kostholdet mitt etter nyttår, så har tatt av 7 kg. og blitt mye strammere Så har jeg gått til hudpleier i noen mnd., og renser huden morgen og kveld med Dermalogica-produkter. Jeg har vært hos frisøren og stripet og klippet meg, og i uken skal jeg ta pedikyr og manikyr med fransk lakk på både tånegler og fingernegler. Også har jeg tatt solarium i et par uker.
Gjest a. Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Så flink du er ← Takk! Livskvaliteten har gått rett i været også - føler meg så mye bedre på alle vis
Laini Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 Ja bare det å få tid til all denne pleien var nesten et problem, for det går jo litt tid;-) I mnd før hadde jeg 3-4 ansikts behandinger, siste med maaasse fuktighet og hårfjerning i ansiktet / forming av bryn det var ca 5 dager før. Så hadde jeg litt solariums minutter, men bare sånn at jeg så frisk og fin ut. Fikk støpt negler dagen før. Resten fikk jeg ikke tid til, glemte helt av leggene feks og stod i brudeundertøy 45 min før vielsen med høvvel;-) hehehe Skulle ta fotbehandling men fikk ikke tid, var heller flink å smøre meg med god fotkrem hver dag og det hjalp mye til å få myke ben.
Laini Skrevet 5. juni 2006 #18 Skrevet 5. juni 2006 Ja kom jo på at jeg også har vært superflink med kosten og fått trent så 5-7 kg er gått bort (avhengig av dagen..) Det er det beste skjønnhetsmiddelet mitt, for sååå bra man føler seg da når litt av fettet er borte. Deilig å få lønn for strevet;-) Tannlegen fikk og et besøk, tok grundig rensing og polering av tennene.
BIRE Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 Jeg trener tre ganger i uka..(Har fått to barn ganske tett så kroppen er litt ute av fasong) sunnere kost hold..Bleket tenner .gjort det hos tannlegen. Skal løfte litt på henge puppene mine (har ammet fire barn)sluttet å røyke for snart fire år siden(Kjempe flink der) i tilegg har jeg begynnt på bailine..Muskel stimelator..Masse saker for meg selv som jeg fortjener etter snart å ha gått to år konstant gravid he he.. Kos Bire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå