Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Min mor har flere ganger kommet hjem fra parfymeri med en foundation som ikke ser bra ut i dagslys (mao ubrukelig), det går ikke kun på fargen men igså mye på konsistensen. Er det noen damer som er ca 45-60år her som har en foundation som er naturlig og passer denne aldersgruppen?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Jeg er ikke i den alderen, men både jeg og moren min (60+) er veldig fornøyd med Chanel Vitalumiere. Den er beregnet for en moden hud. Gir glød og et naturlig resultat. Lancome Teint Renergie Lift er også for moden hud.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 helena rubinsteins COLOR CLONE er bra,lett ,ikke dekkende. busqit og vannila er fine farger.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 helena rubinsteins COLOR CLONE er bra,lett ,ikke dekkende. busqit og vannila er fine farger. ← Jeg er 17 år og fikk anbefalt denne på parfymeriet...?! Den passer utmerket til meg, men vet ikke om den passer til en 50-åring.
Mint Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Min mor på 55 bruker Color Clone, og den funker utmerket både til henne og til meg
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Be moren din få en prøve på foundation på parfymeriet. Da kan hun teste fargen i ansiktet (hele) i dagslys og hvordan konsitensen blir i løpet av dagen. De fleste parfymerier er greie med å lage prøve, men innimellom har de ikke flere prøvebeholdere så det kan være lurt å kjøpe et par reisesettbeholdere på f.eks. h&m og ha i vesken. Nekter de å gi prøve ville jeg heller handlet et annet sted!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Mamma bruker Clarins, svigermor bruker Color Clone (jeg anbefalte den til henne, og hun er veldig fornøyd). De er begge i 50-årene.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Jeg er 45 år og bruker Color Clone.nydelig og lett. Får ikke det tørre pudder tryne som mange har .grusomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå