Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har lagt merke til 4 eller 5 brukere her inne som jeg i hvertfall ser er ganske pene. Over gjennomsnittet i mine øyne i allefall. Er vel ikke lov å nevne nick i en sånn tråd Det jeg syns er litt spesielt er at brukere her inne blir skikkelig "på hugget" på de brukerne. Er det sånn at det er greit å være ekstra spydig i mot de som ser litt bedre ut enn dere selv? Dere snakker høyt om at kvinner er kvinner verst. Jeg trodde det bare var en dårlig metafor som ikke fantes, men jeg må innse at jeg tok feil, for det merkes at de pene her får virkelig gjennomgå, og det uten at de har sagt et kløyva ord feil. Svir det virkelig så at man må ty til mobbing og personangrep på de pene her? Ei sånn dame kunne aldri jeg tenke meg. Nei da, jeg er ikke på sjekkern, men det jeg prøver å få frem at det er veldig lite tiltrekkende med misunnelige damer.
Amalie_85 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Hehe. Enig med deg der du. Men jeg har heldigvis ikke blitt missunelig enda. Er ikke jeg søt kanskje Jeg vil bare ikke bli igjenkjent jeg da. Derfor ikke bilde av meg.
Gjest mela Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Det jeg syns er litt spesielt er at brukere her inne blir skikkelig "på hugget" på de brukerne. Er det sånn at det er greit å være ekstra spydig i mot de som ser litt bedre ut enn dere selv? ← Vet ikke hvem du sikter til men hvordan kan du vite at de med bilde av seg selv i avataren ser bedre ut enn de som er spydige mot dem?
Amalie_85 Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 De har vel og lagt ut de BESTE bildene av seg selv. Ikke slik vi er til hverdag. Jeg har noen bilder av meg selv som er rett og slett helt fantastisk. Ser ut som om jeg kunne vært på en film plakat eller noe. Og skulle jeg ha lagt inn bilde av meg selv så hadde det nok blitt et jeg var virkelig fornøyd med. Men jeg og reagerer bare på det folk skriver. Og ikke hvordan avatar de har
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 De har vel og lagt ut de BESTE bildene av seg selv. Ikke slik vi er til hverdag. Jeg har noen bilder av meg selv som er rett og slett helt fantastisk. Ser ut som om jeg kunne vært på en film plakat eller noe. Og skulle jeg ha lagt inn bilde av meg selv så hadde det nok blitt et jeg var virkelig fornøyd med. Men jeg og reagerer bare på det folk skriver. Og ikke hvordan avatar de har ← at det går an å tenke sånn. jeg blir helt sjokka. hva som om en bruker har lagt ut det beste bildet av seg selv? er ikke det lov da?? tviler uansett på at noen her vil innrømme at de er ekstra krasse ovenfor de pene.
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Vet ikke hvem du sikter til men hvordan kan du vite at de med bilde av seg selv i avataren ser bedre ut enn de som er spydige mot dem? ← jeg kan ikke vite det, men jeg kan tro. og jeg tror. det merkes jo når folk "hopper på" så fort en pen bruker sier "ja".
Amalie_85 Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Hehe, meget mulig. Og jo selvfølgelig er det lovt å legge ut pene bilder av seg selv. Ikke sånn ment. Og om de snakker sant eller ikke vet jeg ikke. Men de gangene jeg ikke har tort å si hva jeg mener har jeg bare latt vær å skrive på tråden i stede for å lyve. Det vinner jeg ingen ting på. Men det kan godt hende at mange andre lyver.
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Hehe, meget mulig. Og jo selvfølgelig er det lovt å legge ut pene bilder av seg selv. Ikke sånn ment. Og om de snakker sant eller ikke vet jeg ikke. Men de gangene jeg ikke har tort å si hva jeg mener har jeg bare latt vær å skrive på tråden i stede for å lyve. Det vinner jeg ingen ting på. Men det kan godt hende at mange andre lyver. ← mener du at bildene ikke er ekte? jeg forstår ikke. i såfall så ville jeg ha trodd at de var ekte i utgangspunktet, også blir det jo opp til den som eventuelt har lagt ut et falskt bilde sitt problem. ikke ditt. men hva mener du med å lyve? lyver de med pene bilder av seg mer enn andre? du sporer jo litt av her nå. det handler ikke om at bildet er ekte eller ikke. det handler om at de som er pene her inne får mer pepper enn andre. og selvsagt legger man ut et bilde man selv syntes er bra i steden for et bilde hvor håret står til alle kanter med en gammel slitt t skjorte.
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har aldri lagt merke til dette jeg.. :klø: ← som om du hadde innrømmet at du hadde lagt merke til det. jeg sier ikke at nødvendigvis du ljuger, men jeg tror få ville ha innrømmet dette. Endret 4. juni 2006 av Cristoph
Gjest mela Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 som om du hadde innrømmet at du hadde lagt merke til det. jeg sier ikke at nødvendigvis du ljuger, men jeg tror få ville ha innrømmet dette. ← Merkelig argument. Hvorfor skulle noen ljugd om hva de har lagt merke til her? :klø: Du mener kanskje heller at få ville innrømmet at de selv har vært spydige mot noen kun fordi de er pene..
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har heller ikke lagt merke til dette. De eneste jeg legger merke til at folk er skikkelig på hugg etter, er folk som til en viss grad fortjener det selv fordi de skriver så mye nedlatende om andre.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Er det så mange som har bilder av seg selv her inne da? Tror jeg bare husker en i farta jeg. Men ellers har du rett i at kvinne er kvinne verst. Det er ikke bare tull, det er sånn og har alltid vært sånn, og hører du på unge jenter i dag, så virker det ikke som om det skal bli slutt på det i den generasjonen heller. Ref tråden "Tøs". Yme, min suverene sønn sier der at hans inntrykk er at jenter er mye raskere til å kalle andre jenter tøser, enn gutta er. (Selv om han selv er nokså gammeldags på hva jenter har lov til før han synes de er tøsete, men så er han jo da ingen tøs selv heller). Digresjon. Du ser det i tråder her inne også: Fregner er skikkelig stygt Rødt hår er skikkelig stygt Feite damer kler av seg først Ustelte damer er det verste vi vet... osv osv Og hvem starter disse trådene? JENTER!! Ligger det en eneste tråd inne hos gutta som snakker nedsettende om andre gutter? Hvis det gjør det, så er den garantert startet av ei jente.
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Er det så mange som har bilder av seg selv her inne da? Tror jeg bare husker en i farta jeg. Men ellers har du rett i at kvinne er kvinne verst. Det er ikke bare tull, det er sånn og har alltid vært sånn, og hører du på unge jenter i dag, så virker det ikke som om det skal bli slutt på det i den generasjonen heller. Ref tråden "Tøs". Yme, min suverene sønn sier der at hans inntrykk er at jenter er mye raskere til å kalle andre jenter tøser, enn gutta er. (Selv om han selv er nokså gammeldags på hva jenter har lov til før han synes de er tøsete, men så er han jo da ingen tøs selv heller). Digresjon. Du ser det i tråder her inne også: Fregner er skikkelig stygt Rødt hår er skikkelig stygt Feite damer kler av seg først Ustelte damer er det verste vi vet... osv osv Og hvem starter disse trådene? JENTER!! Ligger det en eneste tråd inne hos gutta som snakker nedsettende om andre gutter? Hvis det gjør det, så er den garantert startet av ei jente. ← jeg har sett noen med bilde i avataren og noen i albumet også. ellers tror jeg du har helt rett og fy faen jeg er glad jeg er gutt.
Gjest Barmfager Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 som om du hadde innrømmet at du hadde lagt merke til det. ← du sier noe der.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 ← Hvorfor ler du egentlig? Er du uenig i at det er sånn?
Titti72 Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 Jeg skal bare ha sagt at jeg fortalte en bruker her inne i forrige uke at hun var utrolig pen. Jeg har sett at andre har gjort det med andre brukere tidligere (mulig jeg er på bærtur nå og de brukerne er gutter uten at jeg har fattet det...)
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #20 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hvor kan jeg sjekke om hvem som har bilde av seg selv i avataren.? Sånn i tilfelle jeg vil være ekkel... Jeg tror ikke vi tenker så mye på et bilde når vi svarer i en tråd. Endret 4. juni 2006 av slurry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå