1066 Skrevet 11. desember 2002 #1 Del Skrevet 11. desember 2002 Hjelp !!!!!! Jeg trenger narrefluer i plast. Burde vel finne det i butikker som selger morosaker, men hvor finner jeg det?! Holder til i området Asker - Sandvika. Hva de skal brukes til ? Jeg skal ha juleverksted med to små gutter og vi skal støpe såper av transparent såpebase, inni hver såpe skal vi ha en flue. I mangel av fluer tas også andre ideer imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2002 #2 Del Skrevet 11. desember 2002 Tror at de fleste lekebutikker har sånne krypdyr i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 11. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2002 Har prøvd flere leketøysbutikker uten å finne det. Det må være om det er en leketøybutikk som har en "moro-avdeling" og som har det fremme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg kommer fra et lite sted, der vi har "kombinerte" butikker (bokbutikk som i stoooor grad også er lekebutikken...) og der vil du finne slike morosaker. Dessuten vet jeg at for eksempel en del Briobutikker har slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 12. desember 2002 #5 Del Skrevet 12. desember 2002 Har du kikket hos Panduro på Sandvika Storsenter? Der har de utrolig mye rart og det hadde ikke forundret meg om de hadde det der. Du kan også kikke etter det hos HobbyLarsen på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 12. desember 2002 Takk til Megan. Jeg hadde prøvd flere lekebutikker, hobbybutikk, butikker med alle slags småtteri samt bokhandler både med og uten hobby avdeling. Tok en telefon til en Brio-lekebutikk i dag og de hadde fluer. Vi har hatt en alle tiders juleverksted-kveld. Fluene befinner seg nå inne i klare fine såper med appelsin, cola eller eucalyptuslukt. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå