Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thalassa
Skrevet

Har sikkert vært flere slike tråder men nå starter jeg en ny!

Jeg vil kjøre bob i bob banen på Lillehammer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil snorkle på Great Barrier Reef!

Endret av Hildis
Gjest Gjest
Skrevet

Det var å dykke med hvithai, men det har jeg gjort.

Deretter var det å hoppe i fallskjerm. Også gjort.

Har ikke noe nytt ønske...

Skrevet

Å være lykkelig med livet jeg har.

Skrevet

Hvis jeg kunne vært 100% rettferdig mot alle og folk hadde synes jeg var en utrolig real fyr, så hadde det vært en stor drøm som var oppfylt.

Ellers så drømmer jeg om å bidra til at noen får det bedre, helt permanent :) Det burde vel egentlig være alles drøm.

Gjest gjest1
Skrevet

At den tidvise turbulensen rundt meg snart roer seg og lander så jeg kan få tilbake det som er MITT liv.

Skrevet

Min største drøm er å bli 100% lykkelig med livet. Det vil bety å ha en jobb jeg trives i, et godt forhold til en mann , gode venner, nærhet til familien og nok penger til å skaffe det jeg trenger + litt utskeielser iblandt.

Å ikke bekymre seg hver dag, men å være hundre prosent fornøyd :)

Gjest Cristoph
Skrevet

Jeg drømmer jo om å gjøre ting. reise til Thailand, men jeg vil ha den gode og snille jenta jeg kan dele alt dette med.

Reise med min utkårede er vel min største drøm. Å få en familie er også en av mine største drømmer.

Gjest gjest1
Skrevet

At det ble funnet en medisin/vaksine mot hiv

Gjest synseren
Skrevet

Å bli mer strukturert i hverdagen. *jobber med saken*

Gjest Gjesta
Skrevet

Å reise jorda rundt. Og å bli tilfreds med livet mitt. Det er ikke noe galt med livet mitt, men jeg har en tendens til å alltid se det negative i ting og glemmer å legge merke til det som faktisk er positivt. Og det er mye positivt, så jeg skulle gjerne lært å sette mer pris på det.

Gjest King James
Skrevet

Å reise jorda rundt i noen år

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg vil svømme med delfiner, for det ser så fint ut på film.

Skrevet

Akkurat nå er min største drøm at kjæresten min og jeg skal være sammen for resten av livet. Ellers kunne jeg tenkt meg å selge alt jeg har, kjøpe en seilbåt og seile rundt omkring i verden et par år. ;D

Skrevet

Å bli lærer og få finne meg en mann som elsker meg for den jeg er.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest -eline-
Skrevet

Akkurat nå: at jeg får intervju med kunsthøgskolen "morgen" og at det går bra og resulterer i en skoleplass til høsten :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...