Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Har sikkert vært flere slike tråder men nå starter jeg en ny! Jeg vil kjøre bob i bob banen på Lillehammer!
Hildis Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg vil snorkle på Great Barrier Reef! Endret 4. juni 2006 av Hildis
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Det var å dykke med hvithai, men det har jeg gjort. Deretter var det å hoppe i fallskjerm. Også gjort. Har ikke noe nytt ønske...
SW20 Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Hvis jeg kunne vært 100% rettferdig mot alle og folk hadde synes jeg var en utrolig real fyr, så hadde det vært en stor drøm som var oppfylt. Ellers så drømmer jeg om å bidra til at noen får det bedre, helt permanent Det burde vel egentlig være alles drøm.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 At den tidvise turbulensen rundt meg snart roer seg og lander så jeg kan få tilbake det som er MITT liv.
Majka Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Min største drøm er å bli 100% lykkelig med livet. Det vil bety å ha en jobb jeg trives i, et godt forhold til en mann , gode venner, nærhet til familien og nok penger til å skaffe det jeg trenger + litt utskeielser iblandt. Å ikke bekymre seg hver dag, men å være hundre prosent fornøyd
Gjest Cristoph Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Jeg drømmer jo om å gjøre ting. reise til Thailand, men jeg vil ha den gode og snille jenta jeg kan dele alt dette med. Reise med min utkårede er vel min største drøm. Å få en familie er også en av mine største drømmer.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 At det ble funnet en medisin/vaksine mot hiv
Gjest synseren Skrevet 5. juni 2006 #10 Skrevet 5. juni 2006 Å bli mer strukturert i hverdagen. *jobber med saken*
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 Å reise jorda rundt. Og å bli tilfreds med livet mitt. Det er ikke noe galt med livet mitt, men jeg har en tendens til å alltid se det negative i ting og glemmer å legge merke til det som faktisk er positivt. Og det er mye positivt, så jeg skulle gjerne lært å sette mer pris på det.
Gjest d'Arc Skrevet 5. juni 2006 #13 Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil svømme med delfiner, for det ser så fint ut på film.
Gjest joje Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 Akkurat nå er min største drøm at kjæresten min og jeg skal være sammen for resten av livet. Ellers kunne jeg tenkt meg å selge alt jeg har, kjøpe en seilbåt og seile rundt omkring i verden et par år. ;D
Anglofil Skrevet 6. juni 2006 #18 Skrevet 6. juni 2006 Å bli lærer og få finne meg en mann som elsker meg for den jeg er. Mvh Yvonne
Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #19 Skrevet 6. juni 2006 Akkurat nå: at jeg får intervju med kunsthøgskolen "morgen" og at det går bra og resulterer i en skoleplass til høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå