Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 nei fy fasan i helgoland (så ikke mie MOD kommer og retter meg!) det jagde en grevling etter meg på vei hjem! Jeg trodde det var en ypus men det var han her! http://www.miljolare.no/delt/bilder/dyr/pa...foto_300lpi.jpg Lang-gris! Han så ut som det med en fotgjengerfeltstripe på seg, ney fy faen kor skummelt, er det ikke disse som biter til de kjenner bein?
Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 de biter til det knekker har jeg hørt.. så man må passe seg for sånne! løp du?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Jeg løp som faen og husker jeg riktig brølte jeg NEINEINEINEI! så finner jeg ikke husnøkkel først heller... akrobat som på skrekkfilm jo, bare at det var et stripedyr istedenfor enøksemorder..
Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 det skulle finnes slike automatiske døråpnere til husdøren som man har til bilen og garasjeporten, da hadde man sluppet unna slike nervepirrende situasjoner .. .."ånei! dyret(øksemorderen) er bare 10 meter unna".. og så mister du uheldigvis nøkkelen på bakken..!!! :hår: reine skrekkfilmen jeg ser for meg her med Towelie i hovedrollen!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 de biter til det knekker har jeg hørt.. så man må passe seg for sånne! løp du? ← Jegerne puttet koks i støvlene sine i gml. dager i tilfelle de skulle møte på grevling, da ville grevlingen tro at det var benet som knakk dersom den skulle bite. I de senere år har de funnet ut at dette med at grevlingen biter til det knaker, er bare en mye.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har potetgull i støvlene hver gang jeg har dem på.
minienthe Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 velkommen i klubben Towelie... det der har jeg opplevd flere ganger og en vakker dag får grevlingkreka ei kule i panna
Malia Skrevet 5. juni 2006 #11 Skrevet 5. juni 2006 nei huff, det dør jo så mange på trafikkerte veier atte! Så en død en senest forrige uke med masse blod på og uten hode Orker ikke kikke ordentlig når jeg ser døde ting i veikanten hvis ikke jeg må, får helt vondt inni meg! Grevling er skummel når man møter dem alene men ikke når man sitter i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå