*Lillian* Skrevet 11. desember 2002 #1 Del Skrevet 11. desember 2002 Er det noen som har noen skikkelige deppesanger å foreslå for meg? Det er ikke for å gjøre meg selv mer deppa, asså, men jeg skal brenne en CD med bare sånne sanger.. Synes det er deilig å høre på når man ikke er i storslag og føler for å stenge verden ute... Sålangt har jeg ikke så mange.. Hittil har jeg: * How will I know - Jessica * Mexico - Lynni Treekrem * My Lullaby - Maria Mena * It must have been love - Roxette * Gal av lengser - Arne Schau Nilsen * Listen to your heart - Roxette Skikkelige sånne "break-up"sanger eller sånne "lei av alt"sanger er noen typer jeg setter veldig pris på! Skriv med både artist og sangtittel, please... Thanks!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2002 #2 Del Skrevet 11. desember 2002 All by myself - Celine Dion Den eneste jeg kom på akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 11. desember 2002 #3 Del Skrevet 11. desember 2002 Alanis Morissette: Perfect Alanis Morissette: Uninvited Alanis Morissette: That particular time Alanis Morissette: That I would be good Eva Cassidy: Fields of gold Jeff Buckley: Hallelujah Eva Cassidy: Imagine Foo Fighters: Doll Foo Fighters: Everlong The Corrs: No frontiers Også disse skikkelig klissete, da... Toni Braxton: Un break my heart No Doubt: Don't speak Det var det jeg kom på i farten... last de ned og si hva du synes, da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 Tina Turner - What's Love Got To Do With It Tina Turner - Who Needs A Heart When A Heart Can Be Broken Scorpions - Love Hurts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. desember 2002 #5 Del Skrevet 11. desember 2002 de sangene der er for pingler! Skla du ha skikkelig deppemusikk må du sette på Swans eller "My Dying Bride" DET... er deppemusikk!! La meg bare skrive ned teksten på Swans med sangen Failure: DETTE er depresivt!! Sangteksten er slettet da det ikke er tillatt å poste materiale med kopirett. jf. Kvinneguidens regler og Kopinor. Orakel (mod) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumpkin Skrevet 11. desember 2002 #6 Del Skrevet 11. desember 2002 Sitter akkurat nå og spiller musikk mens jeg surfer... Fant frem min gamle CD med Mike Oldfield, "Voyager". Dette er en helt utrolig nydelig CD med rolig instrumentalmusikk. Jeg glemmer meg nesten helt bort, tankene flyr... Og ja, den kan være veldig deprimerende også :cry: Pumpkin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #7 Del Skrevet 11. desember 2002 billie holidays "gloomy sunday", ble forbudt i usa på slutten av 30-tallet, fordi det ble hevdet at den forårsaket endel selvmord (dette var under den stoore depresjonen..). men trist er den. flere har covret denne, bl.a bjørk og heather nova. ellers er vel ca 1/3 av produksjonen til the smiths i kategorien sørgelig. jesus and the mary chain har noen gode sanger om selvmord og ulykkelig kjærlighet, for ikke å glemme cornelius rett over grensa. noe av det mest sørgelige norske jeg har hørt, er av den nå avdøde sangerinnen radka toneff. og lille edith piaf har en så tragisk undertone, at det bare anbefales å spille platene to-tre ganger i året. nå til jul har jeg skaffet en samle-cd som heter "will I make it trough christmas". her finnes titler som "christmas in prison". det virker jo ganske trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 11. desember 2002 #8 Del Skrevet 11. desember 2002 Radiohead:Dry (tror det er det den heter). Farlig for de som har kjærlighetssorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. desember 2002 #9 Del Skrevet 11. desember 2002 Nothing compares to you - Sinead O'Connor A whiter shade of pale - Annie Lennox Again - Janet Jackson True Colors - Cindi Lauper When you're gone - Cranberries Eternal Flame - Bangles Sparvöga - Marie Fredrikson Miss you like Crazy - Nathalie Cole Kom på flere nå... Masse 80-talls her, men det er jo liksom "min" musikk det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 11. desember 2002 #10 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg glemte Radka Toneff, da. Hør på "the moon is a harsh mistress". Den er sørgelig og nydelig, den!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 12. desember 2002 #11 Del Skrevet 12. desember 2002 Noen av mine favoritt "deppelåter" er disse: Tori Amos: A sorta fairytale Lynyrd Skynyrd: Simple man Pink: Just like a pill Shakira: Underneath your clothes Kelly Clarkson: A moment like this REM: Everybody hurts Eric Clapton: Tears in heaven Lara Fabian: Caruso Janis Joplin: Piece of my heart Skid Row: I remember you Metallica: Nothing else matters Bryan Adams: Heaven Poison: Every rose has it's thorn Extreme: More than words I jula skal det ikke deppes i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 12. desember 2002 #12 Del Skrevet 12. desember 2002 Johnny Cash - Hurt (orginalt skrevet av Trent Reznor i NIN) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lila Skrevet 12. desember 2002 #13 Del Skrevet 12. desember 2002 Er mange å ta av da....og jeg elsker sånne deppe sanger Og her er noen av de jeg synes er finest: Dire Straits: Brothers in arms Aerosmith: Amazing Aerosmith: I don`t wanna miss a thing Nick Cave: In to my arms Bjørn Eidsvåg: Eg ser Queen: Love of my life Queen: Show must go on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. desember 2002 #14 Del Skrevet 12. desember 2002 The Verve: The Drugs Don't Work Manu Chao: Mi Vida The Beatles: Yesterday Everly Brothers: Crying In The Rain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 12. desember 2002 #15 Del Skrevet 12. desember 2002 "night comes down" av Leonard Cohen Skal du ha noen glede av å være deprimert, kan du høre på den. Faktisk.....når jeg er i godt humør, hvilket er det meste av tiden, så er den fin å ha, da og. Oppsummert......"livet har vært et helvete, men fint også.....katten ligger og sove i stolen sin, jeg tar meg en tur ut for å treffe vennene mine" milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 12. desember 2002 #16 Del Skrevet 12. desember 2002 rettelse på tittel: Night comes on milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. desember 2002 #17 Del Skrevet 13. desember 2002 Hmm, ja, jeg vet vel om noen. LASGO - Cry Westlife - My Love TLC - Unpretty Ozzy Osbourne - I Just Want You Mariah Carey - Through The Rain (?) Var de eneste jeg kom på som er på listen min. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. desember 2002 #18 Del Skrevet 13. desember 2002 Don't cry for me Argentina - Madonna November Rain - Guns n' Roses Playa - Chayanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 13. desember 2002 #19 Del Skrevet 13. desember 2002 ok hvis ikke dere har disse så last dem ned eller kjøp dem! My Dying Bride - The cry for mankind My Dying Bride - For you Swans - Falure Nick cave - ALT HAN HAR Anathema - hele albumet "A fine day to exit" Coldplay - det første albumet jeg anbefaler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. desember 2002 #20 Del Skrevet 14. desember 2002 Everybody hurts med REM er det ingen som har nevnt her, er det bare jeg som blir deppa av den sangen? To Martha av Smashing Pumpkins er og en sang som kan få tårene til å sprette i rekordfart her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå