Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Vi er begge svært unge, og har vært gift i over 2 år. Har det bra på alle vis, og jeg elsker denne mannen utrolig høyt. Men, problemet er at jeg blir så forferdelig betatt av andre menn. Her snakker vi flere om dagen. Jeg går forbi en, han trenger ikke engang være spesielt kjekk, og jeg begynner å tenke på ting jeg kunne gjort med ham, osv osv... Dette kan da umulig være noe bra tegn? Det går som regel fort over, men enkelte har jeg vært på grensen til å være forelsket i. Men jeg tenker ofte at det er trist å aldri skulle være "på jakt" mer, aldri date, aldri kysse noen for første gang m.m. Noen som har en idé om hvorfor dette skjer? Er det normalt?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Helt normalt. Livet er dessverre(?) ikke slik at ens seksualitet retter seg mot èn eneste person.
Gjest Fru N Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Ja det er helt normalt med slike tanker, men likevel synes jeg at det virker som om du giftet deg for ung. Du har tydeligivis ikke rast fra deg, stakkars liten!
razmatazz Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Ja det er helt normalt med slike tanker, men likevel synes jeg at det virker som om du giftet deg for ung. Du har tydeligivis ikke rast fra deg, stakkars liten! ← Enig i at du høres litt ung ut. Men husk på at det er lov å fantasere så mye du vil!
CoolDuckie Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Vi er begge svært unge, og har vært gift i over 2 år. Har det bra på alle vis, og jeg elsker denne mannen utrolig høyt. Men, problemet er at jeg blir så forferdelig betatt av andre menn. Her snakker vi flere om dagen. Jeg går forbi en, han trenger ikke engang være spesielt kjekk, og jeg begynner å tenke på ting jeg kunne gjort med ham, osv osv... Dette kan da umulig være noe bra tegn? Det går som regel fort over, men enkelte har jeg vært på grensen til å være forelsket i. Men jeg tenker ofte at det er trist å aldri skulle være "på jakt" mer, aldri date, aldri kysse noen for første gang m.m. Noen som har en idé om hvorfor dette skjer? Er det normalt? ← Jepp, og jeg ble sjokkert da min kjære fortalte meg at hun har det slik. Ble sjalu, men har valgt å tenke at det er "prisen" man betaler for å ha en relasjon til en seksuelt våken og aktiv kvinne. Greit nok... Kule And
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå