Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 15. august 2018 #21 Skrevet 15. august 2018 Jammen for helvete se til å vaske dere da, kvinnfolk?! Hva er det som skjer her? Dette er det verste jeg har lest, og jeg er da også over middels interessert i 2. Verdenskrig.
barbent Skrevet 15. august 2018 #22 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Jammen for helvete se til å vaske dere da, kvinnfolk?! Hva er det som skjer her? Dette er det verste jeg har lest, og jeg er da også over middels interessert i 2. Verdenskrig. selvfølgelig vasker vi oss😂eneste måten jeg kan drepe lukten er å gni fingrene godt i sitronsaft og det gidder jeg ikke,hadde brukt en formue på sitron da😂 Er da ingen andre en meg selv som lukter på fingrene mine
Gjest Skribent Skrevet 15. august 2018 #23 Skrevet 15. august 2018 Slibrige venneforespørsler på fb får jeg stadig vekk og så og si alle med grovt seksuelt innhold. Rapporterer som spam eller blokkerer. Har ikke hatt noen ubehagelige forespørsler privat på Kvinneguiden så her kommer jeg til å fortsette og skrive.
Gjest Skribent Skrevet 15. august 2018 #24 Skrevet 15. august 2018 Jeg lurer på om det er noen som i likhet med meg koser seg dypt inn i sin egen fantasiverden med kuken/fitta si sånn som jeg gjør der jeg føler meg helt alene? Jeg ligger ofte ute i naturen både i telt, bilen, under steinhellere eller rett og slett tar meg en piknik i skogen med god mat og noe øl. Da jeg er i omgivelser jeg trives i kjenner jeg ofte at det begynner å boble ``der nede.`` Dildoen er sjeldent med der så det blir ``fingerkos`` og veldig ofte sterke spasmer, men jeg er alltid forsiktig så ingen oppdager meg. Det er klart at det blir fittelukt av fingrene, men jeg hater så til det grader by/uteliv og tiltrekkes kun av mannfolk jeg ser i mine omgivelser så det sier seg selv at jeg aldri klarer å se to ganger på en fyr jeg ser i omgivelser som jeg mistrives så sterkt i.. En deilig fyr med riktig utseende, alder og livsstil er det jeg fantaserer sterkest om da fingrene tar kontroll over mitt aller helligste ute i naturen. Da kommer Hallingjenta som en foss... og duften av fingrene og brisken som har fått smakt på mine rennende safter sier seg vel selv...
Gjest Skribent Skrevet 15. august 2018 #25 Skrevet 15. august 2018 (endret) ... Endret 16. august 2018 av Skribent
Gjest Forumassistent Skrevet 16. august 2018 #26 Skrevet 16. august 2018 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg og svar til dette. HanneMari, forumansvarlig
Gjest Anonym Bruker Skrevet 16. august 2018 #27 Skrevet 16. august 2018 På 4.6.2006 den 1.30, Cognizance skrev: Jeg har fingra ei dame en gang, og lukta satt igjen i fingrene mine i 3-4 dager etterpå. Selv om jeg vaska hendene på vanlig måte. Tror ikke ho hadde noe problemer med underlivshygienen heller, det lukta i alle fall greit? jupp jupp nubi, kthnx... Noen med (flere) erfaringer? Prøvd med Clorin
Elaine Marley Skrevet 16. august 2018 #28 Skrevet 16. august 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #29 Skrevet 18. august 2018 Tror du tøyser. Anonymkode: a57ca...609
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #30 Skrevet 26. august 2018 jeg hadde også en sånn opplevelse en gang. Kanskje den bakenforliggende psykologien er litt som folk som "tagger" t-baner og sånn... ? Anonymkode: 6da8e...d63
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #31 Skrevet 26. august 2018 On 8/15/2018 at 6:45 PM, Guest Skribent said: Jeg koser med fitta mi flere ganger daglig når jeg har fri og opplever at lukta sitter godt på fingrene også etter min daglige runde i badekaret. Jo sterkere orgasmer til våtere blir jo ``rugga``, men jeg syns at lukten er fantastisk og koser meg lenge med lukten både på fingrene, dildoen og under dyna. Vet at jeg har veldig sterk kjønnslukt i følge de få, men deilige fyrene som har sleika meg. 12 år gammel tråd. Anonymkode: 4178e...bba
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #32 Skrevet 26. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 12 år gammel tråd. Anonymkode: 4178e...bba Og? Anonymkode: fe57e...a52 2
Snappa Skrevet 26. august 2018 #33 Skrevet 26. august 2018 På 4.6.2006 den 15.49, Gjest d'Arc skrev: Kanskje det var nesa di du skulle ha vaska. 🤣🤣🤣
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2018 #34 Skrevet 26. august 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 år gammel tråd. Anonymkode: 4178e...bba Sikkert derfor lukta er såpass sterk også. Endret 26. august 2018 av Hr. Aktiv
Em11mily Skrevet 27. august 2018 #35 Skrevet 27. august 2018 På 04.06.2006 den 12.18, Gjest Gjest skrev: ... og så lurer kjæresten min på hvorfor han ikke får lov til å slikke meg Ikke så rart, dette må være den tiende tråden jeg har lest om jenters underlivs odør. Og det er sjelden noe hyggelig å lese. Hahahaha, om du har normal underlivs hygiene skal du ikke nekte kjæresten din å slikke deg om han vil. Bit tenna sammen og la han utfolde seg der nede så skal du se at neste gang er det DU som ber han gå ned på deg .Om du aldri har blitt slikka i vaginaen så vet du ikke hva du har gått glipp av :-)
HalldirV2 Skrevet 27. august 2018 #36 Skrevet 27. august 2018 Høres ut som flere her kunne trengt en soppkur, eller en hestedose med Dalacin mot bakteriell vaginose. Kleint at en mann må fortelle dere dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå