Gjest Chico Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Forholde vårt ble avsluttet pga problemer mellom våre to familier. Dama sa at hun ikke kunne leve slik og insisterte på å avslutte forholdet. Hun pakket tingene sine og flyttet til familien hennes. Vi har prøvd å redde ekteskapet vårt i over ett år, men hun klarte ikke å fortsette selv om vi hadde det kjempefint. Til slutt insiterte hun på skilsmisse. Hun tokk det veldig tungt og det gjorde jeg også. Vi bestemte oss for å bryte all kontakt. Saken er den at hun i ny og ne finner på unnskyldninger på å oppsøke meg. Hun er innom en hjemmeside som jeg administrerer noe jeg kan se via hennes ip adresse. Hver gang hun kontakter meg så blir jeg deprimert og savner henne utrolig mye, men det dreper meg innvendig. Saken er den at jeg ikke stoler på henne. Jeg gjorde alt for at forholde skulle fungere men hun såret meg ved flere anledninger og flyttet ut. Hva skal jeg gjøre og er mine følelser normale? Hvorfor gjorde hun det men finner unnskyldninger for å ha kontakt? (hun vil aldri vende tilbake) Jeg vil heller ikke vise henne at jeg er såret slik at hun ikke skal ha noe psykisk overtak i form av tilfredsstillelse.
Brusboks Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Hold din del av avtalen, og ignorer henne. Hvis hun absolutt ikke klarer å holde seg borte, er ikke det ditt problem. Når det gjelder siden du adminisitrerer, hvis det ikke er en side hun er avhengig av eller som hun bruker ofte, ban hennes IP fra siden. Skulle tro du kan gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå