Baby Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Tror jeg leste en tråd her inne om det sammen for en stund siden, men fant den ikke igjen, så da begynner jeg en ny en. Skal snart ut å reise, og har sjekket litt priser. På grunn av sterk kronekurs virker det som om det meste er billigere på strawberrynett. Øyensminkefjerner fra Lancome kostet 133 hos SN, og 199 på Gardemoen. En lotion fra La Prairie var 486 kr billigere på nettet! Virker som de som driver tax-free butikkene tjener gode penger. Andre som har liknende erfaringer?
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 jeg også har ikke handlet så mye sminke på tax free i det siste. Skal til utlandet i august og planlegger å handle litt, men mest fordi det er artig og komme hjem med litt ny sminke. Kjøper vel egentlig bare alkohol og røyk på tax free, og det meste av sminke på nettet. Har ikke sjekket priser, men vet at jeg aldri har oppdaget noen skikkelig kupp, sånn som jeg synes jeg gjorde før på tax free.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Har tatt litt fly i det siste, og sjekket diverse priser pa tax free, i de forskjellige land og pa nettet, og kommer frem til at www.strawberrynet.com har masse gode tilbud og priser pa sminke, hudpleie og parfymer, var flere ting der som var billigere enn i tax-free'en! Og derfra kan du bestille nar som helst Eneste er at du kan risikere a matte betale toll om du blir tatt. Jeg bruker strawberrynet mer og mer, og kommer vel til a droppe helt taxfree pa flyplasser salenge dollaren er sa lav som den er
Baby Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2006 Har tatt litt fly i det siste, og sjekket diverse priser pa tax free, i de forskjellige land og pa nettet, og kommer frem til at www.strawberrynet.com har masse gode tilbud og priser pa sminke, hudpleie og parfymer, var flere ting der som var billigere enn i tax-free'en! Og derfra kan du bestille nar som helst Eneste er at du kan risikere a matte betale toll om du blir tatt. Jeg bruker strawberrynet mer og mer, og kommer vel til a droppe helt taxfree pa flyplasser salenge dollaren er sa lav som den er ← Enig. Og det toll tullet får vi jo igjen fra SN.
Gjest *Dolly Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Enig. Og det toll tullet får vi jo igjen fra SN. ← HÆ? Seriøst?? Visste ikke jeg HVordan funker det da?
Netten Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg har delte erfaringer med nettet vs. tax-free. Noen produkter er faktisk billigere på tax-free enn SN, men det meste er billigere på SN og andre nettsider. Lønner seg uansett å sjekke først! Endret 4. juni 2006 av Netten
Netten Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 HÆ? Seriøst?? Visste ikke jeg HVordan funker det da? ← Du bare scanner tollkvitteringen og sender den som vedlegg i en mail til SN. Så kommer pengene etter en stund. Jeg venter på 270 kroner - håper de kommer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå