Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Noen som har erfaring med ginseng på noen måte? Negativ, positiv? Hvilke virkninger har du opplevd av det...?
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Ja det virker som bare pokker. Omtrent som kaffe, bare litt lavere puls, og mer over hele dagen. Det kan være bra over kortere perioder der man trenger å yte ekstra. Og husk å spise det om morgenen. Å bruke det som fast kostilskudd tror jeg ikke er noe lurt. Jeg brukte blå gerimax. Det er blant de svakere ginseng-variantene, og det reiv som bare det likevel.
Belit Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har også prøvd blå Gerimax og opplevde ingen nevneverdig effekt. Det som derimot alltid gir meg mer energi og overskudd er trening, å være mer utendørs, og å øke inntakte av frukt, grønt og fiberholdig mat samt kutte ut tomme, næringsfattige kalorier. Utrolig kjedelig, jeg vet det, men det funker som bare det hver gang.
Polluela Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har kun prøvd gerimax extreme energy (ginseng, schisandra og rosenrot), og det funka veldig bra. Ble litt mer rastløs enn vanlig, men så på det som bedre enn å være utmattet. Veldig bra erfaring med andre ord, men ginseng bør ikke tas i lengre perioder, iallfall ikke av kvinner. Jeg tar nå produktet Chi San, som er schisandra og russisk rot, og det gir meg bra med energi i ca en halv dag. Det anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har kun prøvd gerimax extreme energy (ginseng, schisandra og rosenrot), og det funka veldig bra. Ble litt mer rastløs enn vanlig, men så på det som bedre enn å være utmattet. Veldig bra erfaring med andre ord, men ginseng bør ikke tas i lengre perioder, iallfall ikke av kvinner. Jeg tar nå produktet Chi San, som er schisandra og russisk rot, og det gir meg bra med energi i ca en halv dag. Det anbefales. ← Hvorfor burde det ikke brukes i lengre perioder av kvinner egentlig?
Polluela Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Hvorfor burde det ikke brukes i lengre perioder av kvinner egentlig? ← Noe med for mye mannlige kjønnshormoner tror jeg. Noen andre kan sikkert utdype det mer enn meg, og så kan du jo ta et søk på google...
Gjest Fruktkake Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Har prøvd ginseng ja, men det resulterte bare i en vedvarende hodepine som ikke gav seg før jeg kuttet det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå