Gå til innhold

berga de mitt liv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg åpnet ikke døra opp. Ana ikk at jeg var døden neste møtet med, men hele boligen fikk reaksjoner,¨

Jeg og en venninne løp ned - vi møtte en mann wom løp opp,,,'

Venninn mi vekka meg, men det brant ikke her.

Hun var bekymra og ba meg sitte hos henne en time.

Folk løp opp og ned.

Alarmen gikk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke hva du skriver om eller hvor du vil med det jeg...

Skrevet

Det virker som om du er veldig preget av at det har skjedd noe dramatisk med deg. Har du noen hos deg nå? Kanskje du skal ta deg en tur på legevakta?

Skrevet

Vega; går det bra med deg i kveld??? Du er veldig usammenhengende i det du skriver, jfr, innlegget på samliv.... :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Joda, det går bra med meg. Er bare trett, selv om jeg har fått skylda nesten for å tenne på hele kåken (det bor mange her)

alarmen gikk, da kan man ikke velge heisen, mennene løp opp trappa mens vi løp ned - kvinnene - og ba dem om hjelp.

Hjelp altså, til å slå en kode påen sentral

Samme det5, har aldei møtt så mange unge pene menn før i kveld...

Skrevet
Joda, det går bra med meg. Er bare trett, selv om jeg har fått skylda nesten for å tenne på hele kåken (det bor mange her)

alarmen gikk, da kan man ikke velge heisen, mennene løp opp trappa mens vi løp ned - kvinnene - og ba dem om hjelp.

Hjelp altså, til å slå en kode påen sentral

Samme det5, har aldei møtt så mange unge pene menn før i kveld...

Så fint at det går bra med deg! :) Men hva var det som skjedde da?

Gjest vega i-i.
Skrevet

Det som skjedde, var at jeg hadde satt på panna på plata og plata stod på fem, og glemt det. Døra var åpen, og selv merket jeg ikke at det lukta røyk/svidd smør... Brannalarmen gikk her, da hadde jeg ca. 5 minutter på meg før det gikk alarm hos alle... Møtte ei venninne/nabo og måtte fly ned og slå på et "alarm-apparat" som verken jeg eller venninna mi skjønte noe av...

Så brannalarmen gikk i flere hundre leiligeheter... :sjenert:

Kom en vekter innom, og han spurte om det var teflonpanne. Neida, jern... Enda mer :sjenert:

Jeg ba han komme inn og sjekke selv. Plutselig stod det mange utafor min dør, aner ikke hvordan de visste at det var HER alarmen gikk, men unge menn pleier vel å finne ut av "alarm-apparater", mulig det stod nr. på etasje og leilighet...

Det er ikke første gang det har skjedd her, men det er første gang det har skjedd meg...

Heldigvis gikk det bra, men jeg skjønte ikke at det var brannalarmen som gikk, det kunne like gjerne vært en bilalarm på utsiden her... :sjenert:

Og det apparatet som man må slå av eller på eller en kode til i løpet av noen minutter, kan ikke jeg utenat. Fikk litt panikk også, for jeg visste at alarmen ville gå i hele blokka og det gjorde den jo og....

Teite naboen (en mann) løp opp, både jeg og nabovenninna mi visste jo at det ikke var brann, men det SKULLE han sjekke... istedet for å hjelpe oss med hindre at alarmen gikk hos alle...

Gjest gjest1
Skrevet

bra dere ikke brant ned! Det er alt jeg kan forstå utifra det du skriver her :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

Tror de fleste i blokka bare er glad for at dette var falsk alarm.

Skjønner at du føler deg litt "dum" nå, men ikke tenk på det.

Du må lære deg koden fra og med nå, i tilfelle en anen gang!

Hvis det ble utrykking kan det hende du får en bot for uaktsomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...