Gjest Mireya Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hvor MYE spiser du hver gang du skal kose deg med noe ekstra godt? Og hvor mange ganger i uka skjer det? Ønsker svar fra dem som ikke er totalavholds fra snop, snacks og sjokolade...
Gjest @nea Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Prøver å holde meg unna snop og slike ting i ukedagene iallefall. Litt usikker på hva du mener med kosemat. Gode og litt usunnere middager begrenser vi vanligvis til helgene. Bruker aldri å plukke fram smågodtposen eller potetgullet før etter middagen, og da er jeg vanligvis helt stappa. Da blir det som regel ikke så mye som spises, kanskje en fjerdedels potetgullpose eller 10-15 biter smågodt.
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Lørdag - eller fredag - eller begge - om kvelden, spiser jeg gjerne hva jeg vil. Masse. Potetgull, sjokolade, brus, øl. Heller innpå til jeg holder på å sprekke. ... likevel (eller kansje på tross av det ) går vekta ned, sakte og sikkert. Endret 3. juni 2006 av Cognizance
Gjest Barmfager Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Jeg unner meg for.eks 1 sjokolade og noen kjærligheter eller drops annen hver uke. Passer på og ikke spise for mye av det.
Cognizance Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Kroppsbyggere har ofte en spisedag hver uke i periodene der de slanker seg. På den dagen spiser de akkurat hva de vil. Helst veldig mye. Ideen er at ikke kroppen skal venne seg for mye til å ha kaloriunderskudd, for da blir bare forbrenninga lavere, og man går ikke ned i vekt. Kjøpte en 500g potetgullspose på spar i går, og nå er den tom
Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har også en dag hvor jeg spiser litt mer kaloririk mat, som regel lørdager, men kan godt kjøpe meg en liten sjokolade å kose meg med av og til. Jeg pleier rett og slett ikke kjøpe godteri i ukedagene, skapene mine er blottet for søtsaker osv. Men dette er fordi jeg kjenner meg selv såpass godt.. for når jeg begynner på en potetgullpose eller en pose med smågodt spiser jeg til det er tomt! Jeg prøver å lage gode matretter som smaker godt i ukedagene, og det gjør at jeg ikke skjesser så på feit mat.
Tristessa Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiser omtrent til det er tomt. Får egentlig ikke så dårlig samvittighet heller, bare vondt i hodet av alt sukkeret.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiser omtrent til det er tomt. Får egentlig ikke så dårlig samvittighet heller, bare vondt i hodet av alt sukkeret. ← Jeg spiser ofte også gjerne til det omtrent er tomt! Og får dårlig samvittighet.. Jeg kjøper som regel 'sunn' snacks som tørket aprikos og saltstenger. Når det gjelder sjokolade kjøper jeg gjerne mørk eller sukkerfri hvis jeg MÅ ha..! Men jeg skeier ut inni mellom, og deler gjerne en pose smågodt eller to, med kjæresten eller en venninne... Det er vanskelig å stå i mot om det står en skål med snop på bordet, og jeg tråler skapene rett som det er, så vi har ikke så mye snop i huset siden jeg stort sett står for innkjøpene..
villkatt Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Gjesten over her = meg.... Jeg var visst ikke logget inn!
Ciara Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiser stort sett bare snop på lørdagene, og da spiser jeg alt jeg har lyst på. Det kan fort bli et par sjokolader og et lass potetgull, smågodt eller hva det måtte være.
Pepita Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Oi, her var det lite utskeielser gitt... Jeg spiser nok noe usunt hver dag, en liten sjokolade, litt chips, is, kake, brus etc. Mer på helg! Man lever bare en gang!
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #12 Skrevet 6. juni 2006 Oi, her var det lite utskeielser gitt... Jeg spiser nok noe usunt hver dag, en liten sjokolade, litt chips, is, kake, brus etc. Mer på helg! Man lever bare en gang! ← Jeg har det også slik.
Gjest Chantal Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Jeg spiser stort sett bare snop på lørdagene, og da spiser jeg alt jeg har lyst på. Det kan fort bli et par sjokolader og et lass potetgull, smågodt eller hva det måtte være. ← Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Spiser det jeg vil når jeg vil. Men kjøper aldri poser i uka. Kjøper en liten sjokolade, en brus, en is o.l i uka om jeg får akutt snopsug. I helga kjøper jeg kanskje en pose potetgull eller en pose sjokolade om jeg får besøk, sjelden om jeg er alene, da drar jeg til andre og spiser godt
Sweet Marie Skrevet 6. juni 2006 #15 Skrevet 6. juni 2006 Hvis jeg kjøper inn noe spiser jeg som regel alt.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. juni 2006 #16 Skrevet 6. juni 2006 Oi, her var det lite utskeielser gitt... Jeg spiser nok noe usunt hver dag, en liten sjokolade, litt chips, is, kake, brus etc. Mer på helg! Man lever bare en gang! ← Jeg har det også slik, men det skal det bli en slutt på! Har en bukse som har blitt litt trang...
Gjest Daniela Skrevet 6. juni 2006 #17 Skrevet 6. juni 2006 Man lever bare en gang! ← men til gjengjeld så lever jo vi som lever sunnt litt lenger også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå