Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Noen som benytter seg av tilbud om åpen barnehage og kan fortelle litt om det? Hvor gamle bør barna være?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har brukt åpen barnehage mye, og synes det er et kjempeflott tilbud for oss som er hjemme av ulike grunner, eller er dagmamma. Oppleggene varierer nok endel fra plass til plass, men mor/far/dagmamma har ansvar for egne barn. Vi tar med nistemat og innesko. Hos oss er det endel frilek, en samlingstund med sang/bevegelse, og innimellom en styrt aktivitet, som lage julepynt, påskepynt, lage boller.... Vi betaler en liten sum for hver gang vi benytter oss av tilbudet. Jeg begynte å gå med min elste da han var 10 mnd. Og det ble fort tydelig at han satte pris på å treffe andre barn, og jeg satte stor pris på å få snakke med andre voksne. Vet om andre som har begynt tidligere, og noen senere.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Koster det alltid noe? Må man melde seg på eller kan man bare komme?
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Det kostet ikke noe hos oss. Bortsett fra vafler og saft, da. Men man kunne jo bare ta med egen mat hvis man ikke ville kjøpe noe. Her var det bare å komme uten å melde seg på. Påmelding var det kun når det var fester og sånt (for eksempel karneval). Endret 3. juni 2006 av Emera
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Vi betaler 20 kr per gang, og det er bare å tråppe opp de gangene det passer. Ingen påmelding.
Gjest lilletroll Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Noen som benytter seg av tilbud om åpen barnehage og kan fortelle litt om det? Hvor gamle bør barna være? ← Vi brukte Åpen bhg fra snuppa var 1-3. Det kostet ikke noe, og vi hadde med egen niste. For oss så var det en strålende måte for henne å få være sammen med andre barn, samtidig som mamma var jo der hele tiden, så hun fikk den tryggheten i tillegg. Vi var heldige, slik at de var flere jenter på ca samme alder, og det var veldig fint. Jeg har bare positivt å si om åpen bhg, og de har glede av det fra de er året, og til de er 4-5 kanskje, avhengig av de andre barna.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 hos oss koster det 10 kr per voksen.... og da får vi gratis kaffe og te..... et kosleig tilbud for oss som er hjemme med barn... kan absolutt anbefales da du får nye venner bland de andre mødrenen/fedrenen... lykke til ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå