Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør gat, eller om jeg rett og slett bruker feil mascara. Jeg klarer ikke å få den på uten at vippene klumper seg og at mascaraen legger seg i klumper. Det er ikke spesielt stilig. Bruker dyre mascaraer, så jeg kan ikke skylde på at jeg bruker noe skvip. Noen tips til mascaraer som ikke klumper, er lette å legge og som gir volum og lengde, og tips til hvordan jeg skal få den pent på? For tiden bruker jeg YSL Faux Cils som er grei de to første dagene den er ny, og så blir den også bare klin...
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Jeg skjønner ikke hva jeg gjør gat, eller om jeg rett og slett bruker feil mascara. Jeg klarer ikke å få den på uten at vippene klumper seg og at mascaraen legger seg i klumper. Det er ikke spesielt stilig. Bruker dyre mascaraer, så jeg kan ikke skylde på at jeg bruker noe skvip. Noen tips til mascaraer som ikke klumper, er lette å legge og som gir volum og lengde, og tips til hvordan jeg skal få den pent på? For tiden bruker jeg YSL Faux Cils som er grei de to første dagene den er ny, og så blir den også bare klin... ← Prøv å tørke av kosten før du påfører det på vippene? Og vippekam er din venn Min YSL Faux cils tørket ut kjempefort, så det kan være derfor du sliter med den..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Hva gjør vippetangen? Jeg har en gammel mascarakost som jeg har vasket som jeg grer vippene med, men det gjør ingen forskjell. Elsker å sove på magen med ansiktet godt ned i madrassen, og det gjør sikkert ikke underverk for øyenvippene det heller.
Spirito Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har en ren mascarakost som jeg grer med når mascaraen har tørket litt. Da blir det naturlig og pent.
Catzy Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 En vippetang skal bøye vippene så de står mer opp enn ut. Sørger for mer åpent blikk og penere øyne. Kanskje du bare skal prøve å ta litt mindre på om gangen. Ta først et lag, la det tørke og se om du trenger mer. Børst av klumper mellom hvert lag. Dessuten kan det ofte funke bra å "rulle" litt med børsten langs de øverste vippene. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Alt av maskara blir klumpete på meg, bortsett fra den jeg bruker nå, den fra max factor med gul gummibørste.. husker ikke hva den heter. holdbarheten er også bedre enn ved andre jeg har prøvd.
Gjest Thalassa Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 du har for mye mascara på børsten, jeg pleier å stryke av overflødig på kanten på beholderen. Hvis mascaraen er blitt tjukk/klumpete kan det hjelpe å dryppe EN til TO dråper vann i beholderen.
Gjest Virvel Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Tørke av børsten Jeg gjør alltid det de første ukene med en ny mascara, ellers kommer det alt for mye på og det blir bare klumper. Et annet tips hvis mascaraen begynner å bli tørr er å holde den et par minutter under rennende varmt vann. Da "smelter" den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå