Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Det var kjasne greier. Heldigvis har jeg en sixpack Pilsner Urquel i kjøleskapet! DET er skikkelig øl det! hva er ditt favorittøl?
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Ringnes. Ikke prøv å server meg noe annet Unntaket er på ferie i England.... da kan jeg kose meg med mange forskjellige sorter. ← Nå kan du ikke være seriøs!? Ringnes er jo verre enn gullpils jo!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Hansa er selvsagt favoritten! Ringnes er noe av det verste jeg kan drikke!
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Aah... Nå spretta jeg en Pilsner Urquel. Det er dumt at nordmenn ikke kan lage ordentlig øl!
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Joda, jeg er seriøs. Hva er liksom "gullpils" da? Aldri hørt om :klø: ← For noen år siden var gullpils det billigste man kunne få. Det er det kanskje fremdels, men nå kommer faktisk smaken foran økonomien! tror det er Grans som brygger det.
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Husker at jeg i fjortistida drakk Lysholmer Ice, nettopp fordi den smakte litt mindre øl enn vanlig øl. Nå synes jeg det er merkelig å tenke slik. Øl er jo best i verden!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Jeg drikker helst Frydenlund bayer men liker også Ringnes. Mackøl smaker dritt og Hansa enda verre Urquell kan kjøpes i velsorterte butikker, Interbev importerer den til Norge..
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Tsjekkisk øl ja. Det er nammenam det. Mine favoritter er Urquell og Staropramen. Her hjemme kjøper jeg stort sett Hansa Fatøl og Tuborg. Rignes har jeg aldri kjøpt frivillig, men enkelte utesteder har jo bare det så da har en ikke noe valg. Det er kjipt øl det Urquell kan kjøpes i velsorterte butikker, Interbev importerer den til Norge.. ← Ja, det er klart det er mange som har både Urquell og andre typer tsjekkisk og annet utenlandsk øl. Spanderer det på meg av og til. Men når en må ut med nærmere 30,- for den samme flasken en betaler 4 kr for i tsjekkia blir det dyrt i lengden.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Borg smaker best synes jeg. Er også veldig glad i Tuborg. Ringnes er det ølet jeg liker minst.
Brunhilde Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Carls Porter. Og så er jeg veldig glad i Guinness... Endret 4. juni 2006 av Brunhilde
afr0dite Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 Ringnes smaker vann! Vondt vann! Favorittøltypene mine er Newqastle Brown Ale og Corona med limebåt i tuten. Men nå kan jeg bare drikke sistnevnte uansett, siden det er den eneste ølen man får tak i i Norge som er brygget på mais = ikke gluten i. Kjipt, men hell i uhell at et av favorittmerkene er drikkbare!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Ringnes smaker vann! Vondt vann! ← Nei, Ringnes smaker øl. Godt øl Frydenlund er også OK.
Elanor Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Jeg syns også Ringenes er bra, men drikker det meste så lenge det ikke er CB eller Hansa.
SW20 Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Carlsberg, Heineken, Stella Artois og Corona er mine favoritter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå