Gjest lurer litt Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Er det noen som har oversikt over alle artistene de parodierer eller spiller i videoen? Kjenner igjen Elvis, Beatles, Aerosmith og Nirvana... ? "Vet" hvem alle er men kommer ikke på hvem de er eller hva de heter. Morsom video er det uansett.
Gjest Very Victoria Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Anthony med lilla jakke og munnskjegg er hvertfall Prince. Utrolig bra video :-)
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 There has been much debate on the Web, about which bands are portrayed. It has been generally agreed upon that the artists are (in order) Elvis, The Beatles, Prince, P Funk, New York Dolls, Sex Pistols, The Misfits, Poison, Nirvana, and finally the Chili Peppers themselves. However, in the June 2006 issue of UK Classic Rock magazine, Flea was quoted as saying, "We mainly did eras, not actual people: rockabilly, British Invasion, 60s psychedelic, glam, funk, punk, goth, hair metal, grunge, emo and ourselves being the sum of all those parts". Fra wikipedia link
Gjest lurer litt Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Takk for svar! Er ikke helt enig i Wikipedias liste. Jeg tenkte også Prince, men siden de har sagt det skal være "evolusjonens gang", så kommer ikke Prince før mye lengre etterpå. Jeg tror det er Beatles igjen, da Beatles-tiden gikk over til hippie-rock. Og det kan ikke være the Misfits, det er et eller annet tysk band. Han vokalitsten kjente jeg igjen! Og på de snere bandene (vokalist med smykkebelte og sjerf rundt stanga) så kan det jo også være Aerosmith mener nå jeg. Forstår de har prøvd å fange era'en og sjangre, men det er jo tydelige parodier noen da. Kurt Cobain og Nirvana var en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå