Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er din favorittjeans, merke og modell? Hvor kjøpte du denne?

Hva er din str i jeans?

På forhånd takk!

(prøver å få litt tips her!!!)

*str 40 på vero moda*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte VeroModa-bukser, spesielt de som har litt detaljer framme og sånn. Har også ei R&R-bukse, som jeg er glad i, men er likevel ikke favoritten. Bruker str. 36/34 (fra VeroModa) og ca. 29/34 i andre. Kommer an på ønsket effekt!

Skrevet

Favorittene mine er Lee Leola, Lee Desoto og Fornarina Flirt.

Størrelsen i fornarina er 30 og I Lee varierer de fra 28/31 til 30/31 har et par i 33 i lengde og.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har vært å sett meg ut et par jeans jeg skal kjøpe når feriepengene kommer; Lee Cade Patch. Er en stund siden jeg prøvde de nå, men tror det var str 27 eller 28 i livet og 33 i beina (de virker store i størrelsen, bruker vanligvis 29 i livet). Liker også ONLY-jeans, bruker da 36 eller 38 i livet og 34 i beina.

Skrevet

Akkurat nå er favoritten Levis 572 bootcut. Bruker størrelse 31/34.

Skrevet

Bootcut; Lee Leola

Smal i leggene; Lee Norma

Bruker str. 25/26 i livvidde og 31/32 i lengde. :)

Liker også godt Ricco Vero sine bukser. De er små i størrelsen, så der bruker jeg 26/27 i livvidde.

Skrevet

Den olabuksa jeg bruker mest er ei C-Girl bukse som er smal i bena og har endel stretch. Den er str Small m 36 i benlengde (litt for lang).

Ellers liker jeg VeroModa bukser også og bruker 36/34

Gjest Gjest
Skrevet

Lee Leola! Har en god del sånne bukser, og håper at det snart kommer nye av denne modellen :) 27/31

Gjest Gjest
Skrevet

oi her var det mange "små" jenter (tenker på str)..jeg har ne bukse fra hennes,av de nye jeanstypene deres,og der har jeg 32/32

Gjest Catwoman
Skrevet

De buksene jeg er mest fornøyd med er vero moda/only.

Bruker 36 i vidde, og 34 i lengde jeg også.

Har en Lee Desoto som er egrei nok. Den er god å ha på, men jeg føler noen ganger jeg ser litt rar ut i den - ser litt klumpete ut.

Der har jeg størrelse 28 (tror jeg, husker ikke helt) og 33 på bena - kunne godt vært litt lenger så en annen gang kjøper jeg 35, siden 34 ikke finnes der.

Skrevet

Mine yndlingsjeans for tiden er et par jeg kjøpte på Cubus. Jeg husker ikke hva de heter, men de har "krøll" nederst bak på beina, mørk vask, og lommer med klaff bakpå. Kjempefine og behagelige.

Jeg bruker str. 38.

Liker også Lindex sine som er lave i livet: Lisa.

Så lenge jeg ikke har så mye penger, synes jeg disse er et flott alternativ (3-400 kr.)

Gjest Narnia
Skrevet

Mitt beste jeanskjøp er en Rock&Republic Madrid bukse. Svindyr, men har brukt den mye og synes den er fantastisk behagelig!

Ellers har jeg mange fra Only/Vero Moda, liker de med litt spesielle lommer og detaljer. Bruker stort sett str 34 i livet og 32 i lengden på de. Har noen fra Lee, men synes de gjør at lårene ser større ut :sjenert:

Skrevet

Favorittbuksen akkurat nå er Fornarina Pin Up. Bruker str 29 i Fornarina- bukser.

Skrevet

Liker best Diesel, spesielt den siste jeg kjøpte, Ronhar, akkurat passe på livet og litt bootcut. Bruker størrelse 28'', dvs ble overtalt i butikken til å ta 28 da den vier seg litt ut.

Gjest gjesta
Skrevet

Liker også Diesel godt for tiden, spesielt de nyere modellene med tydelige markerte lommer i front. Elsker min nyeste Keate (?), den er så behaglig! Kjøpte i str. 28, men burde nok gått for en mindre, siden den går ganske mye ut.

Gjest singel!
Skrevet (endret)
Mitt beste jeanskjøp er en Rock&Republic Madrid bukse. Svindyr, men har brukt den mye og synes den er fantastisk behagelig!

Ellers har jeg mange fra Only/Vero Moda, liker de med litt spesielle lommer og detaljer. Bruker stort sett str 34 i livet og 32 i lengden på de. Har noen fra Lee, men synes de gjør at lårene ser større ut  :sjenert:

Prøv svarte lee bukser!Utrolig slankende effekt altså!

Jeg elsker Lee jeg.Har to Leola, og akkurat kjøpt en Cade :) Bruker str 30/31.Er utrolig gode pga stretchen i de buksene og passer på de fleste.

Og har vært utrolig heldig å fått kjøpt de på salg alle sammen.De koster vel mellom 700-900 kr i full pris, men har bare betalt 500 for den dyreste og 299 for de to andre (pr stk ja) :) Fornøyd med det ja!!

Endret av singel!
Gjest Gjest
Skrevet

Fornarina Flirt!!! Str 28. Dessverre har jeg trådd dem i stykker nederst. Liker Rock&Republic. Problemet er at de må vaskes i KALDT vann...

Gjest Gjest
Skrevet
Favorittbuksen akkurat nå er Fornarina Pin Up. Bruker str 29 i Fornarina- bukser.

Hvilken farge har du? Jeg har en mørkblå, men kunne tenkt meg en ganske lys bøå. Finnes det?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Vero Moda/Only sine jeans. Bruker 36/34 i str. Miss Sixty er heller ikke så dumt, men vanskelig å få tak i kule MS-bukser her hjemme. Bruker 28/34 i str. på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...