Gå til innhold

Er du kroppsfiksert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du fikk 14 poeng.

20-30 poeng: Du later til å ha alvorlige problemer med din kroppsoppfatning. Du bør oppsøke en lege eller psykolog du kan snakke med om saken.

Nåja, problemer med kroppsoppfatningen min har jeg, men ikke så alvorlig at jeg trenger hjelp.

Men 20-30? Jeg fikk jo 14...

Endret av Riot
Gjest gjest1
Skrevet

Du fikk 3 poeng.

4-9 poeng: Du tenker mye på hvordan du ser ut og har en svak tendens til kroppsfiksering. Men dette later ikke til å påvirke ditt vanlige liv.

Jeg driter vel i 4-9 poeng, jeg fikk jo 3!

Skrevet

Litt rar test. Jeg fikk 1 poeng, men likevel plasserer den meg i kategorien 4-9.

4-9 poeng: Du tenker mye på hvordan du ser ut og har en svak tendens til kroppsfiksering. Men dette later ikke til å påvirke ditt vanlige liv.

Gjest gjest1
Skrevet

Enig, den plasserer deg i gruppa over der du hører hjemme. En liten feilkobling hos Dagbladet tydeligvis.

Gjest Gjest
Skrevet

Du fikk 20 poeng.

20-30 poeng: Du later til å ha alvorlige problemer med din kroppsoppfatning. Du bør oppsøke en lege eller psykolog du kan snakke med om saken.

Har oppsøkt lege og psykolog for lenge siden.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Du fikk 3 poeng.

Jeg driter vel i 4-9 poeng, jeg fikk jo 3!

Samme her. Hva skal jeg med 4-9 når jeg fikk 3?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Enig, den plasserer deg i gruppa over der du hører hjemme. En liten feilkobling hos Dagbladet tydeligvis.

Kanskje fordi man er i faresonen for å havne i den over? Hva slags svar fikk dere som bare fikk 1 poeng?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk 2 poeng, men da svarer den jo som om jeg var i gruppa 4-9.

Gjest Embla s
Skrevet

Du fikk 6 poeng.

10-19 poeng: Du ser ut til å lide av en mild form for kroppsfiksering eller såkalt "adoniskompleks". Ligger du på poengsum 15 og over er det fare på ferde. Endre dine trenings- og livsstilsvaner og bryt ditt negative handlingsmønster. Du kan trolig ha godt av å snakke med lege eller psykolog om ditt forhold til kroppen din.

Jaja, bra jeg ikke fikk 10-19 poeng da? Kanskje de gjør det slik for å advare mot ytterligere fiksering? :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Du fikk 6 poeng.

10-19 poeng: Du ser ut til å lide av en mild form for kroppsfiksering eller såkalt "adoniskompleks". Ligger du på poengsum 15 og over er det fare på ferde. Endre dine trenings- og livsstilsvaner og bryt ditt negative handlingsmønster. Du kan trolig ha godt av å snakke med lege eller psykolog om ditt forhold til kroppen din.

Jaja, bra jeg ikke fikk 10-19 poeng da? Kanskje de gjør det slik for å advare mot ytterligere fiksering? :roll:

Men hvorfor i all verden fikk du resultatet av 10-19 når du allerede er innenfor en annen resultatgruppe? :frustrert: Sende mail til dagbladet og klage!

Gjest Embla s
Skrevet
Men hvorfor i all verden fikk du resultatet av 10-19 når du allerede er innenfor en annen resultatgruppe? :frustrert: Sende mail til dagbladet og klage!

For å advare meg mot hva fælt som kommer til å skje hvis jeg blir enda mer kroppsfiksert enn jeg allerede er? Kanskje? :ler:;)

Skrevet (endret)

Ett poeng. Men denne testen sa nå bare hvor fiksert jeg var på min kropp.

Endret av punktom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...