Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det flere gebyrfrie banker enn scandiabanken (som ikke går konk i morra..)?

Vet om Bank2, men der må man vel ha 15000 i innskudd for å få det gratis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener at storebrand også er gebyrfrie.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

kan bekrefte at storebrand bank er gebyrfri. jeg skiftet i fjor, har ikke angret en dag.

Gjest Gjest
Skrevet
Finnes det flere gebyrfrie banker enn scandiabanken (som ikke går konk i morra..)?

Hva mener du med at banken skal gå konk? Det er ingen fare for at skandiabanken skal gå konk. De kan være så billige siden de ikke har kostnader knyttet til å holde filialer åpne og du ikke får særlig kundeoppfølging ved å være kunde der.

uansett vil aldri kundene være skadelidende hvis en bank går konnk. Staten sikrer alle innskudd. Eneste faren ved å velge en liten gratisbank er at den vil bli fusjonert med en annen bank, og dermed ikke være gratisban lenger. Jeg opplevde det ved å være kunde i gjensidige bank som etterhvert ble spist opp av store DnB, og plutselig var ikke banken min billig i det hele tatt.

Skandiabanken er en stor bank i Sverige, og sannsynligheten for at den blir kjøpt opp er vel mindre enn andre småbanker her i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...