Gå til innhold

FrP vil ta barna fra innvandrere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Da trekker jeg meg tilbake, så får dere heller lese gjennom tidligere tråder, som noen her sa, dersom dere tror at Frp velgere ikke vet hva de driver med ;)

Har lest og fått bekreftet at KGs FrP-velgere ikke vet hva de og FrP holder på med. Gjelder i denne tråden også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg synes ikke forslaget er noe verre enn et par andre forslag visse andre partier har kommet med:

1. Alle innvandrerbarn skal få gratis barnehage.

2. Alle innvandrerbarn som er født og har bodd 3 år i Norge bør få fast oppholdstillatelse (eller noe i den dur).

[

Fint om du kan vise til partiprogram der dette står, siden du sier at det er andre partier som har fremmet disse forslagene.

Stemmer det, eller er det bare noe som du omtrentlig har tatt ut fra eget hode? Sånn apropos at du er så opptatt av at andre skal vite hva man snakker om, mener jeg...

Endret av Kvinneguden
Gjest Gjest
Skrevet
Har lest og fått bekreftet at KGs FrP-velgere ikke vet hva de og FrP holder på med. Gjelder i denne tråden også.

Ikke moddene heller ...

Skrevet

Hvorom allting er; forslaget borger for rimelig endimensjonerte vedtak om omsorgsovertakelse. Forslaget, dersom det blir implentert i lovform, gir rom for å erklære omsorgssvikt ut i fra et grunnlag som ikke nødvendigvis forteller noe om foreldrenes evne til å gi barna kjærlighet, trygghet og harmoni.

Vel er det riktignok en ting at barna bør lære norsk, men det å ta barna fra foreldrene utelukkende ut i fra det grunnlag er et uhyrlig mye større overgrep overfor barna enn det å ikke lære dem norsk.

Det er bare helt usannsynlig lite gjennomtenkt, og jeg er rett og slett nødt til å plassere forslaget i arkivet under "Tøylesløs og infantil stupiditet", og videre danner det subkategorien "Men gud hjelpe meg, Siv Jensen!! Hva i ville helvete er det som feiler deg???!"

Milo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...