Gå til innhold

FrP vil ta barna fra innvandrere

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Her kommer FrP med ett av sine glansnumre igjen...

Sitat fra samme avis, uttalt av Karita Bekkemellem.

- I vinter ville de ta all statsstøtte bort fra barnehagene og i stedet gi en sjekk til foreldre som ville være hjemme med barna. De kan ikke først gi folk penger for å være hjemmeværende, og deretter true med å ta fra dem barna hvis de ikke gir dem norskopplæring. Dette utspillet viser med all tydelighet at sammeneeng er en mangelvare ved Frps politikk, sier likestillingsministeren.

Hva ER det med Fremskrittspartiet??

Endret av mysan
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Man trenger egentlig ikke si stort mer enn det Karita allerede har påpekt i sitatet ditt.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ikke begynn sånn da. Da får Oddvar Stenstrøm medølelse for Frp og lager et eget dedikert program for sutre-Siv.

Gjest gjest1
Skrevet
Man trenger egentlig ikke si stort mer enn det Karita allerede har påpekt i sitatet ditt.

helt klart - der har du dem i et nøtteskall. Dette har de bedrevet i alle år uten at velgerne deres ser det.

Ikke begynn sånn da. Da får Oddvar Stenstrøm medølelse for Frp og lager et eget dedikert program for sutre-Siv.

:ler: Uff da, sånn kan vi ikke ha det

Gjest Gjest
Skrevet

Fint, jeg har lenge lurt på om jeg skulle stemme FrP. Men selv ikke fetere lommebok veier opp for sånne syke, hatske, lite konstruktive utspill som dette. Bye-Bye min stemme, fint for Høyre eller Venstre.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er Fremskrittspartiet FrP`s partiprogram og Handlingsplan for 2005-2009og her kan du lese alt du lyster...

Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti. Det bygger på Norges grunnlov, norsk og vestlig tradisjon og kulturarv med basis i det kristne livssyn.

Det fundamentale i Fremskrittspartiets samfunnssyn er troen på og respekten for det enkelte menneskes egenart og retten til å bestemme over eget liv og økonomi.

Fremskrittspartiet tar sterk avstand fra forskjellsbehandling av mennesker basert på rase, kjønn, religion eller etnisk opprinnelse.

Fremskrittspartiet vil også verne om trosfriheten og retten til å være organisert eller uorganisert.

Fremskrittspartiet vil ha et samfunn med begrenset offentlig makt, slik at individets rettigheter og handlefrihet bevares.

Fremskrittspartiet ser på arbeid som et vesentlig grunnlag for trivsel og velstand.

Fremskrittspartiet mener at det er en offentlig oppgave å sikre en minimumslevestandard. Velferdsgoder må i større grad rettes inn mot dem som trenger dette.

- og det fortsetter og fortsetter og fortsetter og er vel verdt å lese... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det ser så fint ut på papiret det der. Og tanken er jo sikkert god, men det var det med å følge opp i praksis da.

Skrevet

Først foreslår de at det skal koste en aldri så liten formue å være blant de heldige som får barnehageplass. Frp vil med andre ord at det skal lønne seg økonomisk å ha barna hjemme. Men deretter skal de straffe innvandrere som ikke sender barna i barnehagen? Hvor er det de skal lære seg norsk da da, om jeg tør spørre? Foreldrene kan jo ikke påta seg den oppgaven selv? Jeg blir helt matt av dette partiet :forvirret:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det er ikke så veldig gjennomtenkt.

Gjest Cristoph
Skrevet
Stemmer Frp jeg.

skjønner godt at du er gjest nå ja

Skrevet
Stemmer Frp jeg.

Javel? Takk for opplysninga liksom. Hadde nå vært mer interessant å høre hva du syns om forslaget da.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Stemmer ikke Frp jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Det ser så fint ut på papiret det der. Og tanken er jo sikkert god, men det var det med å følge opp i praksis da.

Det vil de kanskje gjøre også, hvis de får en mulighet til å være med å styre..

Gjest Gjest
Skrevet

Synes FrP-forslaget høres greit ut, så blir det ikke tomme trusler.

Skrevet (endret)

Endret

Endret av Kayla
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg stemmer også Frp, og jeg er ikke gjest.

Jeg er SÅ GLAD for at Frp finnes!!

Nei, du er en bruker med hele 6 innlegg :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

1. Alle innvandrerbarn skal få gratis barnehage.

Tanken er fin, men når vi har problem med å få nok barnehageplasser til de som allerede bor her, hvordan skal vi da få plass til alle innvandrerbarn også??

:forvirret:

Innvandrerbarn bor her allerede. ;)

Skrevet

Dette sitatet er henta fra Dagsavisen

"– Innvandrerne må begynne å snakke norsk seg imellom, lese aviser og følge med. De må rett og slett skjerpe seg kraftig, sier Ulf Erik Knudsen (...)"

Ha ha skulle likt å se spanske politikere komme med den uttalelsen om alle Frp-pampene som mesker seg i Spania!

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Det vil de kanskje gjøre også, hvis de får en mulighet til å være med å styre..

Hvordan skal de få til det da, når de ikke engang klarer å følge sine egne intensjoner, ved å komme med utsagn som dette jeg linket til for et par dager siden?

Vekk med skatter og avgifter og flere goder. En fysisk umulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...