Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hun ringte meg nå. Jeg la på, mobilen er ødelagt, jeg kan svare på den og lese sms, ogfikk smsfra henne nu, athun kommer innom meg.

Beklager at teksten virker fjern, tastauret tålte ikke drammen med brandy i går.

Jeg vil ikke ha besøk, og slett ikke av fulle folk.

Har ikke svart påsms, det er nesten umulig, siden mobilen ergått i stykker.

Tror ikkejegåpner døra når det ringerpå. Jeg vetat hun hardrukket ienuke nå, og hunhar vært voldelig før.

Formen min er ikkegodidag, så jegharikke nerver tilåutsette meg fortrusler.

HUn ringe jo nå, såhunvetjegeralene... men jegharikkesvartpåsms ,og deternesten umulig...

Tastaturert erborte framobilen.

Jeg åpner ikkeopp, eller skal jeglyge ogsi at en eks kommer innom, sådet krasjer?

ER ikke våken, ogalt harkrasja.

HUn kanvel ikke væreså frekk athunbare kommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ser at hun harringt to ganger, ogsendt sms, dvs, hun skriver at "dette måjeg svare godt på"....

Jeg svarer ikke, for måten hun snakket på¨ogskriver påtilsier athun er sint på alle.

Beklager at det virker somjegikke kanord-deling, menharproblemer med pcen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hvorfor beholder du henne som venninne hvis hun driver og truer deg o.l?

Skrevet

Var det tastaturet på telefonen eller til datamaskinen som var ødelagt, ellervardetbeggedeler?

:ler:

Gjest 3llie
Skrevet

Dette hørtes ikke ut som noen god venninne. Hvis du er sikker på hva som venter deg dersom du åpner for henne (vold, trusler osv) så hadde ikke jeg lukket opp om jeg var i samme situasjon. Hadde vel skrudd av alt lys og lyd i leiligheten og latt som jeg ikke var hjemme...

Gjest gjest1
Skrevet

miss a. Hun er jo ikke alltid slik...

Hun ble utsatt for .... og gjerningsmannen fikk fem år i fengsel.

Men hun er "slik" noen ganger. Jeg sa til en fellles venninne av oss, at nå orker jeg ikke mer, men hun sa at om vi ikke orker, så orker ingen, og .... nå har jeg mest lyst å drite i det, og det gjør jeg, for jeg svarer ikke på tlf mer.

Men hun er ike alltid slik. Nå er hun det etter å ha drukket i en eller to uker, så er hun aggresiv mot de fleste...

..............

hei, her ringer det på, er det henne...

tror det, hørte stemmen hennes, og venninna mi skulle ikke komme før etter kl åtte.

Det ringer og ringer, tlf, mobilen, og dundrer på døra, og jeg hører stemmen til en mann også.

FAn.

----------------

brannalar4men

Gjest Cristoph
Skrevet
Var det tastaturet på telefonen eller til datamaskinen som var ødelagt, ellervardetbeggedeler?

:ler:

jeg lurte på det samme :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette skjønte jeg jo mye av???

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Over til saken, går det ikke an å si til din venninne at du ikke vil ha kontakt med henne når hun drikker? Det virker jo som om det er i de periodene at du finner det vanskelig å ha kontakt med henne.

Jeg forstår det slik at hun drikker fordi hun har opplevd en del tøffe tak?

Ved at du setter begrensninger for kontakten med henne vil hun kanskje se at kontakten med deg er mer verdifull enn en del av alkoholen.

Endret av lillesky
Gjest Gjest
Skrevet

Når trådstarter skriver helt usammenhengenede, så skjønner jeg ikke hvorfor dere rydder vekk andre reaksjoner på dette. I et diskusjonsforum der folk ellers er opptatt av grammatikk og innhold, må det da også være lov til å kommeentere noe som det ser ut som Curt Cobain kunne skrevet på en hard dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...