Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Nettavisen i dag. Ja, bedriver man gjenbruk så er det galt. Gjør man det ikke, så er det også galt. Kan ikke være greit å være i mediers søkelys.
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Ja, så er hun tydeligvis veldig glad i den toppen da. Skal hun kaste den etter å ha brukt den en gang eller? Det høres iallefall ikke særlig fornuftig ut.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hadde jeg vært Carola hadde jeg fortsatt å bruke den toppen i stedet for å høre på hva riksklysa Jan Thomas mener om saken. Endret 3. juni 2006 av Rosin
Gjest Lise-Lotte Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Synes det er flott at noen kan lage så mange antrekk med samme toppen. Å kalle dette en glipp sier mer om Nettavisen enn om Carola. Dronning Sonja blir berømmet for sitt gjenbruk - hvorfor ikke gi Carola kreditt for sitt gjenbruk istedet for å slå det opp som en katastrofe?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Han derre Jan Thomas er jo pinligheten selv, etter mitt syn.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Jeg synes det er mer pinlig å se henne på scenen. Hva er det med den dama og vindmaskiner? Det begynner å bli litt parodisk etterhvert
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Den toppen er jo sikkert spesialsydd og kjempedyr, den strammer og løfter til den store gullmedalje. Hun syns sikkert den får henne til å se bra ut, eller kanskje det er lykketoppen hennes?! Jeg så fra Bislett på tv i går, og irriterte meg i allefall mye mer over den blå saken hun hadde over. Den blåste regelrett i fjeset på backingbandet hennes og virket totalt malplassert.
T.S Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Hun har brukt den en håndfull ganger av sikkert mange hundre. HJØLP! FOR EN GLIPP!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Toppen er fin den.. Men selv ikke jeg bruker samme antrekk så ofte.....
Viviwoom Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Synes forsåvidt Jan Thomas og Carola er litt pinlige, begge to
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Jeg synes det er mer pinlig å se henne på scenen. Hva er det med den dama og vindmaskiner? Det begynner å bli litt parodisk etterhvert ← Jeg synes toppen var fin, men dama er en tragedie. Hun er både svensk og sjuk.
Sniglå Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 Hadde jeg hatt den toppen hadde jeg også brukt den flere ganger, hallo den er jo kjempefin!
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Hadde jeg hatt den toppen hadde jeg også brukt den flere ganger, hallo den er jo kjempefin! ← Joda, den er kanskje fin for de som liker sånne topper, men er kanskje litt forskjell på hva du eller Carola gjør på hjemmebane/privat og hva Carola gjør offentlig? Ikke at jeg syns det gjør noe, men hadde jeg vært i hennes sko hadde jeg nok variert antrekket litt mer tror jeg.
Sniglå Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Skjønner bare ikke hvorfor det er slik at hvis du er kjendis så skal du automatisk ikke bruke samme antrekket flere ganger. Det blir bare for dumt spør du meg.
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2006 #16 Skrevet 3. juni 2006 Skjønner bare ikke hvorfor det er slik at hvis du er kjendis så skal du automatisk ikke bruke samme antrekket flere ganger. Det blir bare for dumt spør du meg. ← Joda, enig. Men det er vel mest for å ha noe å skrive om sikkert. En slags agurk-nyhet kanskje?
Sniglå Skrevet 3. juni 2006 #17 Skrevet 3. juni 2006 Men det er vel mest for å ha noe å skrive om sikkert. En slags agurk-nyhet kanskje? ← Tydeligvis. Hadde det ikke vært for media hadde sikkert ingen lagt merke til det (foruten noen få ekstreme Carola-fans, kanskje).
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2006 #18 Skrevet 3. juni 2006 Tydeligvis. Hadde det ikke vært for media hadde sikkert ingen lagt merke til det (foruten noen få ekstreme Carola-fans, kanskje). ← Hardcore-Carola-fansen hadde sikkert bitt seg merke i det ja (men jeg tror nå, som sagt, at denne toppen gjør underverker for henne :stramopp&pushopp&holdinn: og at hun føler seg fin i den og at hun gir jamt f i hva en eller annen nettavis skribler ned om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå