Leanne Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 I går tok jeg en test, men den var negativ. IKM var i går / i dag. Når mensen kommer pleier jeg å kjenne det 2-3 dager i forveien ved at jeg har fryktelig vondt i både rygg og mage... men det har jeg ikke hatt nå.. Så jeg håper jo at mensen ikke kommer.. men at det bor et lite nurk inni meg.. Testen jeg brukte har jeg kjøpt på nettet http://www.babyornot.no/product_info.php/c.../products_id/35 noen som har brukt denne type test før? Er den like bra som clear blue og lignende.. det står jo at den er over 99% sikker... Jeg får vel se hva som skjer (eller helst ikke skjer) i løpet av helgen og så teste på nytt. Bør jeg da kjøpe en annen type test??
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Vent i et par dager og test på nytt, CB skal være den absolutt beste testen, men de andre er også gode. Har du ennå ikke fått mensen og får negativt på testen så kan det være litt hormonkluss, f.eks at du ikke hadde eggløsning denne mnd og da kan mensen bli litt forsinket. Det er helt normalt at man er litt forsinket en gang i blandt, men veldig irriterende. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå