Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Veske 1 eller Veske 2 Hjelp meg å velge!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Syns helt klart at fake vesker kan være kult. Men disse??????? kødder du. ville ikke hatt noen av de om jeg fikk penger att på.
Gjest L.U.L.U Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Ville tatt nr 2 hvis jeg sku hatt en av dem, det ikke min smak, men men
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Dritstygge begge to, for ikke å snakke om at det er dårlige fakes av Christian Diors Gaucho Bag. Endret 3. juni 2006 av Remyline
*Emma* Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Hadde ikke noen sagt at de var fake eller etterlikninger hadde jeg trodd de bare var helt vanlige vesker. Hadde noen gått m den på gata hadde jeg ikke visst at de "liksom skulle være fine eller dyre". Kanskje trådstarter bare har funnet to vesker hun liker..... Jeg likte ingen av dem - men hvis jeg likevel måtte velge en hadde det blitt nr 1.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Likte heller ikke spes godt noen av dem, men måtte jeg velge hadde det blitt nummer 1...
Lady Lovelylocks Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 Likte heller ikke spes godt noen av dem, men måtte jeg velge hadde det blitt nummer 1... ← Helt enig.
Gjest Hufsa Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Men nå spurte vel heller ikke trådstarter om hva noen av dere syntes om den.. h*n ville bare ha råd.. Synes derfor "noen" av dere kunne holde dere for gode til "drittslenging" Hadde valgt nr 1
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 Men nå spurte vel heller ikke trådstarter om hva noen av dere syntes om den.. h*n ville bare ha råd.. Synes derfor "noen" av dere kunne holde dere for gode til "drittslenging" Hadde valgt nr 1 ← Hun spør hvilken jeg hadde valgt. Ettersom jeg synes begge er stygge ville jeg ikke valgt noen av de
Gjest Hufsa Skrevet 4. juni 2006 #19 Skrevet 4. juni 2006 Men om du nå hadde lest kommentarene til gjestene her..vil jeg tro du skjønte hva jeg mente.
*Emma* Skrevet 4. juni 2006 #20 Skrevet 4. juni 2006 Enig m Hufsa. Man må ikke på død å liv svare i alle trådene man leser. Har man ikke noe å bidra med går det ann å av og til bare holde kjeft. Som jeg skrev i mitt innlegg likte heller ikke jeg noen av veskene. Likevel klarer jeg å si om jeg foretrekker en av dem. Men må ikke lire av seg eder og galle såfort man har sjansen til det bare fordi man kan gjemme seg bak et nick eller en anonym tilværelse som gjest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå