Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #1 Skrevet 11. desember 2002 hei! et lite spørsmål. hvor dumt er det å være 18 år gammel, og reise på hyttetur sammen mor far og lillesøster? dette gjelder hele juleferien--- en vennine av meg vurderer dette. enten hjemme alene eller reise med dem. hva ivlle dere ha gjort, hun er jo trossalt voksen nok til å reise selv og kanskje ikke dilte med foreldrene, men på en annen side er det jo jul! men det kan jo bli litt kjedelig å være der i så lang tid med bare foreldre!?
Lula Skrevet 11. desember 2002 #2 Skrevet 11. desember 2002 Synes ikke det er dumt i det hele tatt!!!! Da jeg var 18 år hadde jeg garantert blitt med familien på hytta i julen. Vi hadde sikkert hatt det super-hyggelig. Masse kos å finne på: Skitur, jule-skirenn, spille spill eller lese en god bok. Dessuten ville det nok vært viktig for meg å være sammen med familien min i julen. Det høres litt stusselig ut å være hjemme alene hele julen :-( Man kan jo også være med på hytta, og så reise hjem igjen alene etter noen dager dersom man vil treffe litt venner i julen også??? En sånn i pose og sekk-løsning ;-)
Tusenfryd Skrevet 11. desember 2002 #3 Skrevet 11. desember 2002 Familien er så verdifull for meg - at jeg ville ha blitt med. Ville jeg det jeg var 18...? Husker faktisk ikke, jo, jeg tror det. Var vel verre da jeg var 16 og trodde jeg var verdens kuleste tror jeg. Være hjemme alene i julen? Aldri!
Mistyen Skrevet 11. desember 2002 #4 Skrevet 11. desember 2002 Jeg er 28 år, og ville ha blitt med den dag i dag. Familie er det beste i julen
blå Skrevet 11. desember 2002 #5 Skrevet 11. desember 2002 Nei det er da slett ikke dumt..det blir jo sikkert så deilig da. Jeg synes det er veldig viktig å være med familien min i jula, så jeg hadde ikke tenkt to ganger på det. Det ville vært kjempetrist å sitte hjemme i jula, uten familien :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #6 Skrevet 12. desember 2002 Det er typisk tenåringer; å være livredde for å gjøre noe med familen, i frykt for å virke nerdete blant vennene. Som 18-åring synes jeg det er på tide å tørre å si til vennene sine at man faktisk koser seg sammen med familien.
Plutti Skrevet 12. desember 2002 #7 Skrevet 12. desember 2002 Jeg hadde blitt med om jeg var 18 år! Er glad i foreldrene og søsknene mine! Og julen hører til familien! Men det er jo ikke sikkert jeg hadde blitt der ei uke, men iallefall de første juledagene! GOD JUL!
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #8 Skrevet 12. desember 2002 hei! jeg er selv 19 år gammel, foreldra mine reiser første juledag på vår tradisjonelle hytte og skal være der en uke. selv er jeg litt itvil, jeg har lyst å være med dem i julen men så sitter jo min kjære type hjemme og jeg vil jo være sammen han også! jeg vet ikke hva jeg skal finne på, ikke har jeg egen bil engang!
Gjest Virvel Skrevet 12. desember 2002 #9 Skrevet 12. desember 2002 Nå er vi alltid hjemme i jula, men dersom det var snakk om hyttetur, hadde jeg naturligvis blitt med. Hva i all verden skulle jeg gjort på julaften hvis jeg var helt alene hjemme? Jeg kunne jo ikke ha vært sammen med vennene mine, ettersom alle sammen feirer jul med familiene sine. Jeg kan ikke forestille meg å ikke være sammen med familien i jula. Nyttårsaften er litt annerledes... jeg tror nok jeg hadde forsøkt å ordne det slik at jeg kunne dra hjem til nyttårsaften, men dersom det var umulig, ville jeg heller "ofret" nyttårsaften til fordel for en koselig jul med familien, enn å sitte hjemme alene hele jula bare for å kunne gå ut på nyttårsaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå