Gå til innhold

politiet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg lar meg ikke lengere forbause jeg altså! i dag satt jeg sammen min kjære i bilen, han skulle slippe meg av fra bilen før han dro videre på jobb, det vil si vi hadde vært ute å handlet juelgaver sammen også skulle han på jobb! i mellomtiden parkerte vi 10 meter bortenfra huset vårt, og ble sittende å diskutere diverse saker (det var ikke snakk om mer en ti minutter max) og motoren sto på! dermed kommer det en politibil, den kjører først rett forbi oss, så stopper den, ser oss, og rygger tilbake og kommer med følgende utsagn:

" dette var jo et litt spessielt sted å stå på"

jeg ble så irritert, det var like utenfor huset vårt, og til ingen hinder for andre, så jeg forklarte at vi bodde her og skulle ut av bilen, ja da var han plutselig smøreblid!!!!

hva har politiet i å blande seg med slike saker, så lenge vi står med parkeringslys og til ingen hinder for andre! har dem virkelig ingen andre ting å gjøre på lyse dagen? neida stoppe uskyldige billister det er tingen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje det så ut som om dere kranglet, så de ville sjekke ut litt.

Skrevet

Eller kanskje han bare ikke hadde fått vist nok ganger den dagen at han har makt...

Er litt for mange av de i politistyrken i norge, de maktsyke. Og det er bare et av problemene til politietaten....

Det er nå min mening da.

Da jeg var yngre levde jeg i den villfarelse at onkel politi var til for å passe på og beskytte mennesker som meg; den vanlige, lovlydige borgeren.

Men nå har jeg blitt eldre og oppdaget at det var visst feil.

Det de skal er tydeligvis å beskytte de som er kriminelle, mens mennesker som meg skal de mistenkeliggjøre og ignorere.

Skrevet

Eller kanskje det var litt mistenkelig at det stod en bil rett utenfor et hus? De fleste innbruddstyver bruker ofte å spane slik....

Skrevet

Hva ? Er det mistenkelig at det står en bil med motoren i gang utenfor et hus ? Ja, da er det mange politikonstabler som hadde blitt mistenksomme i vår gate i allefall...... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...