Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Den kan vell ikke være ekte? Da tenker jeg på hun dama som turner. Må jo være juks dette. Eller?
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Det er sikkert ikke juks. Men uansett - jeg hater den videoen. HATER!
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Det er sikkert ikke juks. Men uansett - jeg hater den videoen. HATER! ← Litt av en bestemor må jeg si.
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Imponerende. Men synes du at slikt hører hjemme i en Coldplay-video?
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Det er den første Coldplay sangen jeg i det hele tatt har lagt merke til, og det takket være videoen som jeg ble veeeeldig facinert av.
Gjest Gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 Ble litt nysgjerrig nå. Har hørt sangen, men ikke sett videoen. Kan man se den på nettet, eller kan noen forklare hva som er så spesielt?
fuerza Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Tviler på det er ekte. Er vel ingen nærbilder av den eldre damen akkurat når hun gjør de kompliserte triksene? Setter en knapp på at dette er filmtriks. Hvis ikke, er jeg imponert.
Hubble Skrevet 3. juni 2006 #9 Skrevet 3. juni 2006 Ser iallefall ut som om damen har en slags "bodysuit" på seg... Syns både gruppa, sangen og videoen er bra jeg!
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Ble litt nysgjerrig nå. Har hørt sangen, men ikke sett videoen. Kan man se den på nettet, eller kan noen forklare hva som er så spesielt? ← Det er ei gammel dame som gjør de utroligste turnøvelsene sammen med en mann. Og det ser ekte ut.
Gjest mela Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Ble litt nysgjerrig nå. Har hørt sangen, men ikke sett videoen. Kan man se den på nettet, eller kan noen forklare hva som er så spesielt? ← Du kan se den her.
Gjest Lise-Lotte Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 Det ser helt ekte ut - og det er imponerende - vi snakker om en dame på 84 år
Gjest Fruktkake Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 Sånn skal jeg også bli når jeg er 84! (jeg skal i det hele tatt være sjeleglad om jeg lever så lenge...)
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Synes det er en nydelig video, full av positivitet.
Gjest joje Skrevet 5. juni 2006 #16 Skrevet 5. juni 2006 Jeg trodde det var en parodi første gang jeg så den. Musikkvideoene til Coldplay er alltid så kjedelige og litt triste på en måte, men denne var jo morsom.
Smurfa Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 Synes det er en nydelig video, full av positivitet. ← Sier meg enig i dette! Nydelig sang og jeg må bare smile når jeg ser videoen! Syns faktisk det ser ut som det er ekte. Hun halter litt etter et av løftene i slutten av sangen.. Denne damen har nok holdt på med turn/dans i hele sitt liv, men trodde ærlig talt ikke hun var 84 år... Imponerende!
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Må bare si at jeg virkelig ikke kan fordra denne videoen, synes hun dama er litt... ekkel? Og ihvertfall han mannen!!
NullHull Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Må bare si at jeg virkelig ikke kan fordra denne videoen, synes hun dama er litt... ekkel? Og ihvertfall han mannen!! ← Føler nok også litt som deg her, Rosin. Selvfølgelig imponerende hva dama greier i sin alder, men også ekkelt, SÆRLIG mannen med "godteposen"! En annen sak er at jeg er møkk-lei hele Coldplay, det har bare rett og slett blitt for mye av dem i det siste! De spyr jo ut sanger og videoer i hytt og gevær, ta seg pause snart kanskje... ?
Wonderwoman Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Det er nok "filmtriks" folkens... Hvis dere følger nøye med ser dere at det er ei ung lyshåra dame som gjør alt det akrobatiske, vi ser jo aldri dama forfra i en imponerende svingom. Men morsomt tillaget likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå