Gjest meya84 Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hvorfor er det aldri noe bra på tvn om sommern? Greit man ser mindre på tv, men er jo tross alt nå man har fri!! Finner ikke en dritt å se på jeg
Gjest Catwoman Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Det er ikke meningen at man skal se på tv på sommeren
Gjest meya84 Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 Jo litt så! etter en hel dag ute i sola eller en kveld det er dårlig vær Pacific blue var jo go-sommer serien om kveldene før
pus_85 Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Ja det var en ordentlig sommer-serie! Serien var riktig nok ikke akkurat kvalitet, men hver gang jeg hører theme-musikken så får jeg en skikkelig sommer-feeling
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 TV2 kommer noe sikkert til å sende "Crawshaws tegneskole" igjen på tidlig ettermiddag. For n´te sommer på rad... Det er jo riktig spennende. Her kan det være et sånt møkkavær om sommeren at det kunne vært greit å ha noe som var OK på TV. Sånn av og til.
Morgan Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Hør,hør! Men hvorfor må det være sånn??!!! Trenger det å være slik??!? Ikke bare om sommeren...har dere merket om Lørdagene? Det er jaggu fanken meg bare MØKK på samtlige kanaler!!! Hva er det som er i VEIEN med dem som jobber i televisjonen? Er det meningen alle skal være ute og drikke seg møkkings bare fordi det er Lørdags kveld?? "Kjære seere! I kveld kommer vi til å servere dere bare møkk fordi du skal være ute og drikke og ikke sitte her og se på oss."
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 TV2 kommer noe sikkert til å sende "Crawshaws tegneskole" igjen på tidlig ettermiddag. For n´te sommer på rad... Det er jo riktig spennende. ← Både det og sykkelpolitiet er av mine favoritter
Morgan Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Jukebox Norge Rundt er min sommerfavoritt "haaaaaaaal påååååå......den rusler og går åhåååååå......." Jau,du he jo vorte kabeltrekkar i mangje mangje år......
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #9 Skrevet 4. juni 2006 Bra det ikke bare er meg som gremmes når jeg ser den. For øvrig så er det veldig koselig med slike gamle skikker, men når man kombinerer det med nyere teknologi som ropert blir det uholdbart. Hadde jeg vært en av arbeiderene hadde jeg klikka. Jeg har også ergret meg over dårlig tv-tilbud på lørdager og om sommeren.
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2006 #11 Skrevet 4. juni 2006 Skal innrømme at jeg så pacific blue om somrene før jeg og. Det er litt sånn drømme seg bort serie, og så er det jo litt spennende og selv om det ikke alltid er så realistisk hvordan de klarer å komme seg fram på disse syklene sine.
Gjest meya84 Skrevet 4. juni 2006 #12 Skrevet 4. juni 2006 enig! Pacific Blue er digg det, enn hvor urealistisk det er enkelte ganger Helt enig det der med lørdager og. ikke en dritt å se på!! Er da vel mange ganger man er ute på fredag (da er det jo masse å se på) og skal ta det rolig på lørdag. Men å finne noe bra å se på, det er jo håååååpløst
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #13 Skrevet 4. juni 2006 TV2 kommer noe sikkert til å sende "Crawshaws tegneskole" igjen på tidlig ettermiddag. For n´te sommer på rad... Det er jo riktig spennende. ← Jeg liker det programmet kjempegodt jeg da...
Morgan Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 En annen ting som er herlig,er at det på helligdager vises kun humanitære reklamer på de kommersielle kanalene,slik at jeg også kan se på de søple-skit-kanalene!
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Både det og sykkelpolitiet er av mine favoritter ← Åh, hehe... ikke meningen å fornærme deg, altså!
Gjest Skya Skrevet 4. juni 2006 #16 Skrevet 4. juni 2006 Jo litt så! etter en hel dag ute i sola eller en kveld det er dårlig vær Pacific blue var jo go-sommer serien om kveldene før ← Skal ikke tv2 sende Pacific Blue i år?
Gjest meya84 Skrevet 5. juni 2006 #17 Skrevet 5. juni 2006 det kan hende, men har jo sett ale episodene minst 3 ganger. Så syns jeg siste episode er så teit teit teit!!
Gjest King James Skrevet 5. juni 2006 #18 Skrevet 5. juni 2006 Sommeren er ikke tiden for tv......Det er derfor DVD er bra og ha på sommeren.
Festus Skrevet 5. juni 2006 #19 Skrevet 5. juni 2006 Gudskjelov for at jeg har Canal+... det går ihvertfall noen filmer jeg kan tenke meg å se, på både dagtid og kveldstid på minst EN av kanalene ... HELE sommeren!! Og jeg er hjemme alene hele juli.. så dersom det er noen gromme karer som vil se film med meg, er det bare å komme!!!
Malou Skrevet 6. juni 2006 #20 Skrevet 6. juni 2006 Takk og pris for internett sier jeg bare. Det og muligheten til å kjøpe serier man aldri fikk sett/gjerne vil se igjen på DVD. Så kan man til og med selv bestemme når man vil se dem! På en måte er det også litt deilig at det ikke er noe særlig jeg "må" se om sommeren, sånn at man nyte det gode været og ikke minst dra på ferie uten å måtte programmere DVD-opptageren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå